"Det här köpte jag idag!"-tråden

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date
Det beror ju IOFS på hur tung bojsten man har, men All of the above funkar.

En lättare bojsten kan man ta mellan två roddbåtar om man har en planka eller balk emellan som klarar vikten

Det beror ju IOFS på hur tung bojsten man har, men All of the above funkar.

En lättare bojsten kan man ta mellan två roddbåtar om man har en planka eller balk emellan som klarar vikten
Varför inte ta den i EN båt, och kasta överbord vid tillfälle ? :va

Last edited:
Varför inte ta den i EN båt, och kasta överbord vid tillfälle ? :va

Dom brukar vara så tunga att båten kantrar om man försöker baxa ut den över relingen.

Det funkar lite bättre att ta stenen mellan två båtar som då får dela vikten, och dom flesta båtklubbar har en flotte med två pontoner och en öppning mellan av den anledningen

En DJI Air 2S... Ska ha för övning och man kan ju ta lite uppdrag med att besiktiga tak och master mm. Sjukt roligt att kunna se saker från ovan. Stark nog att lyfta ett par öl, så jag kan transportera till någon granne Screenshot_20260511-114731-824.jpg

En DJI Air 2S... Ska ha för övning och man kan ju ta lite uppdrag med att besiktiga tak och master mm. Sjukt roligt att kunna se saker från ovan. Stark nog att lyfta ett par öl, så jag kan transportera till någon granne View attachment 528710
Riktigt trevlig drönare det där, ångrar att jag sålde min.

Sent from my XQ-DE54 using Tapatalk

- Stark nog för bära sådär 1 kilo alltså? Vad kostar en sån rackare?
Den har ju ca fem år på nacken, så finns bara beggade. Gav ca 6 papp för denna med två kontroller och fyra batterier. Mycket sparsamt använd och i princip nyskick. Har kikat på nyare, men många av de helt nya är mer låsta i mjukvaran och priset blir också högre. Denna blev en bra kompromiss.

Har fixat med FCC-mods och borttagna spärrar, samt externa antenner på ena kontrollern.View attachment 528840View attachment 528841

Ja, En Virago 535 är ju som gjord för att köra TET och lite enduro sträckor :crash
Finns åtminstone en Virago 535 som faktiskt är det :fakta :yoparty

IMG_0017.jpgIMG_0004.jpgIMG_0005.jpg

Nyheter
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Back