Tråden för stötande skämt

Märklig matematik, lite grand som den där 10-årsåterträffen från grundskolan där även en del lärare var inbjudna. En av de förra eleverna förklarade för matteläraren att trots att han inte hade lyckats så bra i skolan så gick det riktigt bra för honom nu: "Jag köper spik för 10 kronor per låda och sen säljer jag dem för 20 kronor per låda och dom där 10 procenten lever jag riktigt gott på"

Människan är en märklig varelse. När ett människofoster blir till så börjar utvecklingen med att ett rör bilas, som så småningom kommer att bli matstrupe och tarmkanal. Den del som blir färdig först är slutänden, dvs anus. Tyvärr slutar utvecklingen för en del där, och de kommer därefter i hela sitt liv att bara vara ett rövhål. (personerna på bilden har inget att göra med detta)

Människan är en märklig varelse. När ett människofoster blir till så börjar utvecklingen med att ett rör bilas, som så småningom kommer att bli matstrupe och tarmkanal. Den del som blir färdig först är slutänden, dvs anus. Tyvärr slutar utvecklingen för en del där, och de kommer därefter i hela sitt liv att bara vara ett rövhål. (personerna på bilden har inget att göra med detta)
Njae - inte helt rätt (fastän det ligger mycket tänkvärt i din betraktelse) - det första som bildas är neuralröret som sedan utvecklas till hjärna o ryggmärg. Sedan är ju nedre delen av ryggmärgen nära granne med rövhålet - och kanske tar det för mycket intryck av arslet och skickar informationen uppåt.

Helt sant. Man vet att man lyckats när man kan skicka mail i alla riktningar utan några som helst artighetsfraser. Helst med ”sent by Outlook for iOS” i signaturen.
Det står "sent by Outlook for Android" i min men jag känner igen mig lite för väl, bonuspoäng när mailen går iväg efter kl 23 på vardagar.

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd