Kratoz
Gudomlig sporthojare
Måste ändå ge Orban beröm för att vara en god förlorare.
Han ringde och erkände sig besegrad och gratulerade vinnaren.
Inget tjafs om "stulet val", hot om domstolar eller annat trams.
Snyggt!
Han ringde och erkände sig besegrad och gratulerade vinnaren.
Inget tjafs om "stulet val", hot om domstolar eller annat trams.
Snyggt!





