L. Mäkinen
Gudomlig sporthojare
Det är lite retro-känsla att läsa i värmepumparnas tidevarv.1,2 kubik villaolja *snyft*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är lite retro-känsla att läsa i värmepumparnas tidevarv.1,2 kubik villaolja *snyft*
Jag dricker ungefär 1/3 av mitt kaffe från en MoccaMaster, 1/3 från en billig tvåkoppsbryggare från NetoNet och 1/3 från automaten på jobbet.
Jag kan inte säga att MoccaMastern gör bättre kaffe, den skillnad man känner beror nog mest på vilket kaffe man använder i dom olika maskinerna
Jag inbillar mig att efter tusentals liter vatten genom maskinerna hinner inte vattnet ta åt sig någon nämnvärd plastsmak på den lilla tid det befinner sig i bryggaren
- Den ungkarlskaffebryggare jag hade förr, en plastig historia för sådär 199 SEK bryggde godast kaffe enligt både flickvännen, syrran och mina föräldrar. De hade dyrare varianter typ MM allihop.Jag dricker ungefär 1/3 av mitt kaffe från en MoccaMaster, 1/3 från en billig tvåkoppsbryggare från NetoNet och 1/3 från automaten på jobbet.
Jag kan inte säga att MoccaMastern gör bättre kaffe, den skillnad man känner beror nog mest på vilket kaffe man använder i dom olika maskinerna
Jag inbillar mig att efter tusentals liter vatten genom maskinerna hinner inte vattnet ta åt sig någon nämnvärd plastsmak på den lilla tid det befinner sig i bryggaren
Kan i princip hålla med dig. MEN min MM brygger så snabbt att det inte är lönt att gå och sätta sig innan kaffet är klart. Det har ingen av mina tidigare bryggare varit i närheten av. Dessutom har den funkat i snart 15 år, mina tidigare "billiga" bryggare har sällan varat i 5 innan något har havererat eller de har börjat ta orimlig tid att brygga kaffet. Väl värd pengarna tycker jag.- Den ungkarlskaffebryggare jag hade förr, en plastig historia för sådär 199 SEK bryggde godast kaffe enligt både flickvännen, syrran och mina föräldrar. De hade dyrare varianter typ MM allihop.
Vatten rinner genom ett rör, ner i en hög med malda bönor och landar sedan i en kopp.
Är vattnet fint och kaffet av önskvärd kvalitet så spelar bryggaren ingen större roll.
|
|
Harley-Davidson lanserar RIDE
Pressrelease från Harley-Da... |
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller