Tråden för stötande skämt

Så där ser min katt Duchess ut nu när jag drog hem en ny kattunge. Hon har fått ett nytt smeknamn. Duchess dödsmaskinen.

Fått spärra av med kompostgaller o buntband så de hålls separerade. Dödsmaskinen tänker dock på hur den lilla sötnosen ska förgöras och hur matte ska bestraffas för den hemska synden att ta hem nått sånt vidrigt.

Så där ser min katt Duchess ut nu när jag drog hem en ny kattunge. Hon har fått ett nytt smeknamn. Duchess dödsmaskinen.

Fått spärra av med kompostgaller o buntband så de hålls separerade. Dödsmaskinen tänker dock på hur den lilla sötnosen ska förgöras och hur matte ska bestraffas för den hemska synden att ta hem nått sånt vidrigt.
Jo, katter är lite såndär.

Märkligt. När mannen kommer hem med en ny yngre hustru tänker väl den logiskt tänkande kvinnan: Va bra, nu blir vi två om honom, bara halva besväret för mig i fortsättningen !
Och så vidare. :)

Last edited:
Nyheter
Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Back