Wiseguy
Medlem nr.8 sen starten
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Sprang på denna video och kom och tänka på de tre R1orna som låg ute på PS Auktion..hhmm...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Nej, jag tänkte rent generellt. Visst fanns den en och annan rostig, men inte en gnutta rost i hela svinglagringen tex och bara ett fåtal överlag som såg lite risiga ut (annat än på ytan).Tycker de såg ut ungefär som förväntat för en sån hoj eller var du ironisk?
View attachment 528185
View attachment 528186
View attachment 528187
Tänker du på bultarna på bromsskivan är de ju eftermarknadsprylar, ProBolt rostfria.
View attachment 528188
Ingen aning om nått skulle vara preppat av han för content. Har dock inte noterat det när jag kollat. Har tyckt det ser legitimt ut.Nej, jag tänkte rent generellt. Visst fanns den en och annan rostig, men inte en gnutta rost i hela svinglagringen tex och bara ett fåtal överlag som såg lite risiga ut (annat än på ytan).
Det mesta jag har skruvat med har sett mycket bättre ut, men haft högre andel ärjade / rostade bultar (jag menar inte skallarna, utan gängorna).
|
Video: Ducati Hypermotard
Bikes Rikard Ploj åker ner ... |
|
|
Video: Ducati Hypermotard
Bikes Rikard Ploj åker ner ... |
|
|
Bike-Dagarna har öppnat!
Vinn en airbagväst från Dai... |
|