Restoration Of An Abandoned Yamaha R1 - Genuine Barn Find

De där är väl mest för den som söker delar till en man har ,
orginalrenovering av en trashad fighter utan delar är dödsdömt för en vanlig svensson på sin höjd en banhoj med kraschkåpor om dom är i skick så att dom startar 🤪gött att man har den insikten numer iallafall

Tycker de såg ut ungefär som förväntat för en sån hoj eller var du ironisk?

View attachment 528185
View attachment 528186
View attachment 528187

Tänker du på bultarna på bromsskivan är de ju eftermarknadsprylar, ProBolt rostfria.
View attachment 528188
Nej, jag tänkte rent generellt. Visst fanns den en och annan rostig, men inte en gnutta rost i hela svinglagringen tex och bara ett fåtal överlag som såg lite risiga ut (annat än på ytan).
Det mesta jag har skruvat med har sett mycket bättre ut, men haft högre andel ärjade / rostade bultar (jag menar inte skallarna, utan gängorna).

Nej, jag tänkte rent generellt. Visst fanns den en och annan rostig, men inte en gnutta rost i hela svinglagringen tex och bara ett fåtal överlag som såg lite risiga ut (annat än på ytan).
Det mesta jag har skruvat med har sett mycket bättre ut, men haft högre andel ärjade / rostade bultar (jag menar inte skallarna, utan gängorna).
Ingen aning om nått skulle vara preppat av han för content. Har dock inte noterat det när jag kollat. Har tyckt det ser legitimt ut.
Han avbröt väl nått projekt som var för illa gånget tidigare.

Nyheter
Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo