Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du verkar ha haft en tragisk uppvÀxtOsportslige imbecillen MM kan aldrig bli en vÀrdig mÀstare! Hans Äkaforttalang Àr obestridlig men i övrigt en nolla som tvingas ha farsan med som dadda i tillvaron. Undrar om han ens kan 'serva' flickvÀnnen utan utomstÄende hjÀlp?
Hurvida Marc Marquez Àr en nolla eller ej sidan om banan vet jag inte eftersom jag inte kÀnner honom men uppenbarligen har han en fungerande familj da bade han och brorsan har exceptionella framgangar som inte hade realiserats utan förÀldrarnas stöd i synnerhet nÀr dom var barn / ungdomar, tror knappast att han "tvingas" ha sin pappa i depan utan det du ser Àr en stolt pappa som ser frukterna av familjens uppoffringar da Marc tar sin 7 / 9 titel och Alex Àr pa andra plats i totalen. Att se hans tjej i depan tillsammans med hans pappa visar pa sammanhallning.Osportslige imbecillen MM kan aldrig bli en vÀrdig mÀstare! Hans Äkaforttalang Àr obestridlig men i övrigt en nolla som tvingas ha farsan med som dadda i tillvaron. Undrar om han ens kan 'serva' flickvÀnnen utan utomstÄende hjÀlp?
Om sÄ vore, hellre det Àn att aldrig vÀxa upp och för alltid se vÀrlden ur barnperspektiv...Du verkar ha haft en tragisk uppvÀxt![]()
Jaha och dÄ har du ocksÄ med dig pappa pÄ jobbet? Men du har rÀtt i att hans pappa har en mycket intim kontakt med flickvÀnnen...Hurvida Marc Marquez Àr en nolla eller ej sidan om banan vet jag inte eftersom jag inte kÀnner honom men uppenbarligen har han en fungerande familj da bade han och brorsan har exceptionella framgangar som inte hade realiserats utan förÀldrarnas stöd i synnerhet nÀr dom var barn / ungdomar, tror knappast att han "tvingas" ha sin pappa i depan utan det du ser Àr en stolt pappa som ser frukterna av familjens uppoffringar da Marc tar sin 7 / 9 titel och Alex Àr pa andra plats i totalen. Att se hans tjej i depan tillsammans med hans pappa visar pa sammanhallning.
BÀttre att arbeta tillsammans med sin pappa Àn att ha en skitrelation med sina nÀrmaste. Uppenbarligen stÀllde Fordon rÀtt diagnos.Jaha och dÄ har du ocksÄ med dig pappa pÄ jobbet? Men du har rÀtt i att hans pappa har en mycket intim kontakt med flickvÀnnen...
Jobbigt för dig idagOsportslige imbecillen MM kan aldrig bli en vÀrdig mÀstare! Hans Äkaforttalang Àr obestridlig men i övrigt en nolla som tvingas ha farsan med som dadda i tillvaron. Undrar om han ens kan 'serva' flickvÀnnen utan utomstÄende hjÀlp?
Ja usch ja, otÀckt.LÀskig vurpa, kunde gÄtt riktigt illa...
Ja det var en herrans massa titlar dÀr, de kommer i framtiden
2025 Marc!
![]()
Ja, de sÄg riktigt bekymrade i Ducati Factory-boxen. Gigi brukar ju ha ansiktsuttrycken under kontroll men idag sÄ han riktigt nervös ut nÀr Peccos hoj bolmade blÄrök. Har de förklarat vad det handlade om?VÀrdig mÀstare och vÀrdig vinnare idag!
MÄste ha varit mycket olja i Bagnaias cykel med tanke pÄ hur lÀnge den kunde ryka.
Jag hÄller inte riktigt med i din analys. Under den hÀr sÀsongen har jag inte sett nÄgot av skitskallementaliteten hos MM93. Han kanske rentav har mognat som mÀnniska.Osportslige imbecillen MM kan aldrig bli en vÀrdig mÀstare! Hans Äkaforttalang Àr obestridlig men i övrigt en nolla som tvingas ha farsan med som dadda i tillvaron. Undrar om han ens kan 'serva' flickvÀnnen utan utomstÄende hjÀlp?
Jag har inte sett nÄgot Àn, men det vi fÄr höra Àr vÀl att det var ett elfel eller att han hade fel mappning.Ja, de sÄg riktigt bekymrade i Ducati Factory-boxen. Gigi brukar ju ha ansiktsuttrycken under kontroll men idag sÄ han riktigt nervös ut nÀr Peccos hoj bolmade blÄrök. Har de förklarat vad det handlade om?
NÄgot elektriskt problem..Ja, de sÄg riktigt bekymrade i Ducati Factory-boxen. Gigi brukar ju ha ansiktsuttrycken under kontroll men idag sÄ han riktigt nervös ut nÀr Peccos hoj bolmade blÄrök. Har de förklarat vad det handlade om?
Nej, dÄ hade oljan tagit slut. Jag lÄnade en Taunus till Sundsvall en gÄng och fick stanna i GÀvle och tanka olja.
HD har ocksÄ erfarenhet av oljeförbrukning och Àr numera en del av motogp-cirkusen, finns kanske ett samband?
![]() |
Nytt vĂ€rldsrekord:âhighchair wheelieâ i 204 km/h
Den brittiske stuntföraren ... |
![]() |
Stora Motorcykelkatalogen 2026
Nu har vi öppnat förbestÀll... |
![]() |
Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen
Nya Panigale V4 R har senas... |
![]() |
Vilken otrolig comeback!
Spanjoren Marc Marquez full... |