Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är nått ryskt märke va..?
Smygimport med ubåt till Stockholms skärgård, Muskö hamn.Det är nått ryskt märke va..?
VWЗЛJIЯ
![]()
Det står Biltema på dom ?Var hittar du såna? Själv har jag ju slipat till några nycklar ibland och det känns ju lite surt.
Biltema, som redan nämnts. Artnr 10-600 — -609.Var hittar du såna? Själv har jag ju slipat till några nycklar ibland och det känns ju lite surt.
Det står Biltema på dom ?![]()
Viktigt att du kommer ihåg att aldrig lyfta blicken från mobilen när du kör sån där.Köpte mig en sänhär liten sak.
View attachment 520770
Eftersom att min gamla bestämde sig för att få kabelbrott i styret och vägrar att starta utan signal från bromsgivaren.
Jag ska fixa den... Nän gång... Hade det gått att köpa den delen separat och om det vore smidigt att montera isär styret så hade jag antagligen redan fixat den, men eh. Blir att plocka isär skiten och löda ihop med en annan liten kabel. När jag orkar.
Här in byn är det spännande nog väldigt ovanligt med folk som fipplar med mobilen på elsparkcyklar, istället är det 3 pers på samma.Viktigt att du kommer ihåg att aldrig lyfta blicken från mobilen när du kör sån där.
Tydligen.
Den i min post är laglig.I vilka städer gör poleserna något åt elsparkcyklarna?
Den på bild ovanför här är väl inte godkänd i Sverige?
95% av dom man ser på vägarna är inte heller godkända.
Inte ens hyrkickarna är godkända egentligen, men genom mjukvarustrypning har dom lyckats få tillstånd
Den i min post är laglig.
Här i byn bötfäller polisen folk som åker olagliga elsparkcyklar. Ovanligt aktiv polis här.
Nej.Är inte motorn på mer än 250W?
Nej.Är inte topphastigheten över 20km/h
Nej.
Nej.
Motorn har en kontinuerlig märkeffekt på 250w och den har en toppfart på 20 km/h.
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |