Nah, en huskvarna har jag för mig. Inte en såndär byggd på en cross dock, utan en KTM med andra plastfärger.Var det en DRZ400 du provade?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nah, en huskvarna har jag för mig. Inte en såndär byggd på en cross dock, utan en KTM med andra plastfärger.Var det en DRZ400 du provade?![]()
Jävlar vad många motardpiloter jag såg på campingar under semestern!Motardåkare har ofelbart varg-t-shirts, tribal tatueringar och crocks när dom inte kör hoj.
Whats the point liksom, wheelade gjorde man juh redan på trampcykeln...........Många gubbsura inlägg från motorcyklister som aldrig lyckats med mer än någon tafflig powerwheelie med radfyran som det verkar...
Då det är ett motorcykelforum utelämnade jag wheelieförsök på trampcykel i mellanstadiet.Whats the point liksom, wheelade gjorde man juh redan på trampcykeln...........![]()
Jag råkar också gilla gatmotard upptäckte jag när jag körde på en fyrsiffrig väg som var snabellagad eller vad det nu kallas, en hundra meter lång sträcka med osynligt rullgrus.Jag håller på och konverterar min Husaberg 450 till en 570 och ska besikta den enbart för att kunna åka ut och mysåka lite bakhjul.
Småvägar, bakhjul och kanske en glass.
Edit: Jag är fullt övertygad om att det finns folk som vill knacka mig på näsan. Men det bjuder jag på.
View attachment 518684
Motardåkare har ofelbart varg-t-shirts, tribal tatueringar och crocks när dom inte kör hoj.
Jag känner en som skaffade motard men bytte till enduro som faller utanför ramarna här, kanske var det därför han bytte också...
Tack. Den här medelålders, bankörande, huliganmopedskörande radhusfarsan känner sig ung nu.Motard = subkultur för ungdomar, jfr EPA. Går ut på att få uppmärksamhet , verka badass etc. Kommer efter något år på att ingen faktiskt tycker att det är badass varpå fordon byts mot annat. Någonstans längs vägen upptäcker vederbörande att ”tuffhet” handlar om det du har inom dig och beteendet försvinner.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Tack. Den här medelålders, bankörande, huliganmopedskörande radhusfarsan känner sig ung nu.![]()
Hoppsan. Nu blev jag nåt av en enhörning också.Hehe, det finns självklart en seriös kategori också, men de/ni är få.
#fördomar
Skickat från min iPhone med Tapatalk
eller sprätthoj ( tenere 700 ) som varit en populär båge men som nu börjar att svalna av och som jag tidigare nämnt så tycks det skrivas ganska frekvent i broräckestråden, hujedamig Petter......SH = Seniorhoj
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |