Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
I mina öron skär hennes "sång".Är det någon av dem som sjunger falskt? Inte Laleh iaf. Hellström har jag undvikit så effektivt att jag inte vet. Att jag inte vill höra mer ån det jag hört vet jag, men det är inte primärt kopplat till tonsäkerhet.
Extremt monoton-skrikigt. Typ som Adele eller vad hon heter.Laleh har ju talang i alla fall. Har av misstag råkat lyssna några sekunder på någon Hellström-låt och det var inte riktig tonträff men det kanske inte är det viktiga?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Folk med bättre musiköra än jag hävdar att Håkan Hellström inte sjunger falskt. Jag är medveten om min placering på Dunning-Krugerkurvan så jag har ingen åsikt.
En CX500 är alldeles för fin för sådana experiment! En Deauville däremot...xlmoto
www.xlmoto.se
Jag blir sugen på att köpa nåt gammalt lik och kitta med diverse sån här smaklösa prylar. Kanske en CX500 vore lämpligt ämne?![]()
Har du sett en cx500? De kan bli någorlunda vettiga kafferäsers, men i originalutförande oavsett om det är vanilj, custom, Sport eller tööörbo är de ju skitfula.En CX500 är alldeles för fin för sådana experiment! En Deauville däremot...
Nej, de är inte vackra men lite charmiga är de allt. Fulsnygga.Har du sett en cx500? De kan bli någorlunda vettiga kafferäsers, men i originalutförande oavsett om det är vanilj, custom, Sport eller tööörbo är de ju skitfula.
Nej, de är inte vackra men lite charmiga är de allt. Fulsnygga.
En Deauville är bara fulful, med karaktär och utstrålning som en revisor.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |