Tråden för stötande skämt

Det känns som att jag har missat någon nyhet om mitt musikaliska hatobjekt! Snälla upplys mig!

Man vill ju inte att ens VD förknippas med Coldplay!
Men i övrigt så är kvinnan han står och gosar med HRchefen på samma företag. Hans fru uppskattade inte det, och kvinnans man var inte övermåttan förtjust heller.

Man vill ju inte att ens VD förknippas med Coldplay!
Men i övrigt så är kvinnan han står och gosar med HRchefen på samma företag. Hans fru uppskattade inte det, och kvinnans man var inte övermåttan förtjust heller.
(F.ö. en av de bästa komediserierna genom tiderna, och den som inte håller med har fel)

Är det någon av dem som sjunger falskt? Inte Laleh iaf. Hellström har jag undvikit så effektivt att jag inte vet. Att jag inte vill höra mer ån det jag hört vet jag, men det är inte primärt kopplat till tonsäkerhet.

Laleh har ju talang i alla fall. Har av misstag råkat lyssna några sekunder på någon Hellström-låt och det var inte riktig tonträff men det kanske inte är det viktiga?

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Laleh har ju talang i alla fall. Har av misstag råkat lyssna några sekunder på någon Hellström-låt och det var inte riktig tonträff men det kanske inte är det viktiga?

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Min uppfattning om Laleh också. Det var nykommet och skickligt, hennes material.

Fick nån meme av brorsan för lägesedan.

”Varning! Om du får ett sms med en länk där det står; ”Musik med Håkan Hellström”, så är det en länk till musik med Håkan Hellström.”

Något i den stilen ivf.

Man får ju vara glad att inte Håkan Hellström hade kontakter på Apple så att dom tvingade en att ladda ner hans album IAF.

Det var nog illa att Oasis hade dom kontakterna.

Oasis-Songs of innocence-världens mest raderade album...

Man får ju vara glad att inte Håkan Hellström hade kontakter på Apple så att dom tvingade en att ladda ner hans album IAF.

Det var nog illa att Oasis hade dom kontakterna.

Oasis-Songs of innocence-världens mest raderade album...
Raderar man Oasis borde man tvingas att lyssna på Hellström livet ut! :mattias

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...