Gekås->Smålandsstenar 15min

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Inte min film. Inget jag stödjer. Jag såg den bara på nätet.
Det var ett tag sen man såg någon ha så bråttom på film...
Tidvis lite lätt vanskligt, men om det vore back in the days, innan vi växte upp, så skulle inte reaktionen bli som den blir.

Fattar ju helt varför han gasar satan...Gekås/ ullared....ingen man med balls vill ju bli sedd i närheten av stadsskyltarna, än mindre i o på Gekås.
Ren överlevnadsinstinkt som driver denna gentleman, lixom.

//

Killen har snattat på Gekås och nu nojjar han bara han ser ett enda lingon - vilket det finns en del av i trakterna.

Att färden slutar redan i Småstenar beror nog mest på att det börjar krampa i fingrarna...

Vad för moppe nyttjas??

Det bedövande tradiga malandet på fullt är lika trist som från en ER-6 men jag förstår att det måste vara ngt annat.

Vad skall man kalla sådant här?
Arvet efter Spökgösta?

Det var bättre förr.

Vad är det för hoj? Är han hemmahörande i trakten kan det inte vara så svårt att luska ut vem det är.

Underbara Ullared! :yoparty
Är det bara jag som när det börjar filmas för mycket av tanken och lite av vägen börjar böja mitt eget huvud bakåt för att se bättre? :lol

Det var ju ingen rolig väg det där, eller?
Nej, jag avskyr varje gång jag är tvungen köra den på jobbet. Smålandsstenar är väl trevligt. Men Ullared är så fantastiskt tråkigt. Anledningen är alla jävla pensionärer som ligger och kör 70 på åttiovägen och bromsar in vid varje fartkamera och vägen svänger ganska mycket vilket gör det svårt att köra om. Så har man lågt blodtryck kan jag rekommendera denna sträckan. Man kan även köra mot Varberg eller Falkenberg för samma effekt. Mythbusters plogbil önskas ibland.

Slowrider

View attachment 518444

Snittfarten blev ju bara 120 km/h på väg 153 och 90 km/h på 26'an!

Med ev förbehåll för missräkning
[U0RL unfurl="true"]https://www.resa-mellan.se/avstand-med-bil.php[/URL]
Hur kommer man till Ullared på väg 26?
Väg 26 går för mig mellan Halmstad och väg 40 utanför Jönköping.
Men den fortsätter tydligen till Mora.*
Man kör lite på väg 26 mellan Smålandstenar och Ullared,
Från Skeppshult till Smålandstenar.

Hur kommer man till Ullared på väg 26?
Väg 26 går för mig mellan Halmstad och väg 40 utanför Jönköping.
Men den fortsätter tydligen till Mora.*
Man kör lite på väg 26 mellan Smålandstenar och Ullared,
Från Skeppshult till Smålandstenar.
Det vete fn, man måste nog fråga på 1752820615713.png
Jag har ju lyckligtvis (skills?) sluppit Ullared........

Edit:
1752821092094.png
Nån kodapa har tydligen inte full koll på api'er eller så är resa-mellan inte up to date med Googles uppdateringar.

Last edited:
Killen har snattat på Gekås och nu nojjar han bara han ser ett enda lingon - vilket det finns en del av i trakterna.

Att färden slutar redan i Småstenar beror nog mest på att det börjar krampa i fingrarna...

Det bedövande tradiga malandet på fullt är lika trist som från en ER-6 men jag förstår att det måste vara ngt annat.

Vad skall man kalla sådant här?
Arvet efter Spökgösta?

Det var bättre förr.
Slutade inte filmen redan i Skeppshult?

Slutade inte filmen redan i Skeppshult?
Jo, han svänger mot Smålandsstenar så antagligen är han hemmahörande där. Men Skeppshult är ju mest ett farthinder. Men dom har en sjysst mack med glasskiosk och säljer väl trädgårdsmaskiner med. Bra stopp för bensin och fika.

Back