L. Mäkinen
Gudomlig sporthojare
Då går det att laga den, men en riktigt trött och klumpig maskin är svårt att rädda.Sant.
Och det spelar ingen roll hur rolig den är om den är trasig.
Med vänlig hälsning,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Då går det att laga den, men en riktigt trött och klumpig maskin är svårt att rädda.Sant.
Och det spelar ingen roll hur rolig den är om den är trasig.
Med vänlig hälsning,
...och varför testar man inte Aprilian som i mitt tycke är den absolut bästa hojen av alla dessa maskiner?Verkar vara en utväxlingsfråga. Fyller på med relevant testresultat från MOTORRAD.
Hondan är faktiskt lättare än KTM och vilken som håller bäst i det långa loppet behöver man nog inte fundera särskilt länge på. Suzuki vann testet.
![]()
![]()
![]()
![]()
Med vänlig hälsning,
...och varför testar man inte Aprilian som i mitt tycke är den absolut bästa hojen av alla dessa maskiner?
Just på långkörningar har Aprilia fördelen av farthållare. Det saknas ofta på japanska cyklar.Lite svårt för mig att svara på faktiskt…
Aprilian är nog kanske mest offroadig i alla fall; tyskarna brukar värdera andra saker också såsom asfaltsegenskaper och hur den funkar vid långturer (underförstått typ Hamburg-Malaga/Nordkapp).
Mer förvånande kanske är att de inte hade med någon BMW.
Med vänlig hälsning,
Den är lika offroadig som teneren så den borde vara med… och såklart Triumph, och BMW…Lite svårt för mig att svara på faktiskt…
Aprilian är nog kanske mest offroadig i alla fall; tyskarna brukar värdera andra saker också såsom asfaltsegenskaper och hur den funkar vid långturer (underförstått typ Hamburg-Malaga/Nordkapp).
Mer förvånande kanske är att de inte hade med någon BMW.
Med vänlig hälsning,
Den är lika offroadig som teneren så den borde vara med… och såklart Triumph, och BMW…
Fast då hade ju BMW vunnit på walkover, det är ju Motorrad vi snackar om nu![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |