amaktor
svettig
Hej!
Jag börjar blir trött på turbulens och vindbrus och tänkte uppgradera från original till något annat, men undrar lite vad som rekommenderas etc.
Som jag upplever hojen nu så besväras jag mest i hukande och framåtlutad ställning, minst om jag sitter så upprätt jag kan, i farter över 120.
Min gamla zx6r hade dubbelbubbla och jag minns den som väldigt behaglig, men det var längesedan och jag var betydligt yngre!
Tack på förhand för input!
Har hittat en touringruta:
www.mrashop.de
En med bubbla:
www.mrashop.de
En dubbelbubbla budget:
www.aliexpress.com
Jag börjar blir trött på turbulens och vindbrus och tänkte uppgradera från original till något annat, men undrar lite vad som rekommenderas etc.
Som jag upplever hojen nu så besväras jag mest i hukande och framåtlutad ställning, minst om jag sitter så upprätt jag kan, i farter över 120.
Min gamla zx6r hade dubbelbubbla och jag minns den som väldigt behaglig, men det var längesedan och jag var betydligt yngre!
Tack på förhand för input!
Har hittat en touringruta:

ZX 9 R - Touring windshield "T" 2000-
The Touring Screen has a similar shaped base as your bike´s standard screen but, typically, is longer and taller. Its extra length and height is…

En med bubbla:

ZX 9 R - Racing windscreen "R" 2000-
This type of screen was originally developed by MRA for competition and is used today by many high-level racers including works MotoGP teams. The…

En dubbelbubbla budget:

Motorcycle Double Bubble Windshield Deflector Protector Wind Screen For Kawasaki Ninja ZX9R 2000 -2001 2002 2003 2004 2005 ZX 9R - AliExpress
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.com
Last edited: