Ska man vara orolig för USA?

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Så, eftersom att alla USAs små skamliga hemligheter, invasioner och traktatsbrott hela tiden dras upp i alla möjliga trådar tänkte jag att det var dags att starta den här tråden. Personligen har jag en lång rad med saker som jag inte gillar med USA, som att de lönnmördade folkvalda i Sydamerika, som att de grundade karteller i Sydamerika, som att de startade invasionen av Kuba och sedan vände sina allierade ryggen och så vidare, så nu kan vi parata om allt sånt här istället för tjäbbel om att USA minsann är elakare än ${DICTATORSHIP}.

Så, det senaste ämnet som föreslogs var USAs invasion av Mexiko, ska vi börja där?

Last edited:
Han verkar lite sne....?
Ja, han kanske har kommit ut ketamindimmorna och förstått att han använts som syndabock av gubb-sur när han hjälpt till att montera ner demokratin i Usa? 🤔

Musk fick ju dock med sig frun till Miller, och helt orelaterat ett blåöga, på sin väg ut. 🙃

De verkar inte vara kompisar längre...

View attachment 516282

Real Donald? Menar han att den Donald vi ser bara är en klon? Precis som Biden?

Lite seriöst så skulle det inte förvåna mig om Elon är den som ser till att vi blir av med Trump. Men jag är inte säker för Donald kanske hinner få bort Elon före.

Real Donald? Menar han att den Donald vi ser bara är en klon? Precis som Biden?

Lite seriöst så skulle det inte förvåna mig om Elon är den som ser till att vi blir av med Trump. Men jag är inte säker för Donald kanske hinner få bort Elon före.
RealDonald..osv är Trumps nick på X
Elon skjuten under sommaren? :skrämd
Eller inspärrad?? Eller utvisad?? Hursomhelst lär aktiemarknaden i allmänhet o Tesla i synnerhet åka berg o dalbana. Intressant sommar.

"En tron har bara plats för ett arsle" är fortfarande sant. 🙃

Plötsligt bland alla MAGA med Trump Cult Syndrome:
-"I never liked Musk anyway! Deport him!" 🤬

Back