Nja.. 1km/h för fort eller 100km/h för fort genom depån är ett annat exempel på att det är skillnad, även om det är samma regelbrott.View attachment 514002
Jävla knepigt. Kör du mot rött kör du mot rött precis lika jävla mycket regelbrott.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nja.. 1km/h för fort eller 100km/h för fort genom depån är ett annat exempel på att det är skillnad, även om det är samma regelbrott.View attachment 514002
Jävla knepigt. Kör du mot rött kör du mot rött precis lika jävla mycket regelbrott.
Böt Ogura mot Vin.Bytte Ogura mot Qvarten i silver....sweet.
Racet
1.MM
2.Pecco
3. FQ
Absolut, men jag saknar spänningen, ovissheten , bataljerna , det som fick mig att börja följa Motogp....(Rainey, Schwantz, Lawson m.fl.)Så jävla najs!
Ja, men han såg inte helt förstörd ut i intervjun.Det där var ju roligt i ca 1,5min....
Pecco måste fixa de första varven annars är det kört.
Ja eller så är han lite haussad?Acosta som 3e snabbaste KTM är väl ändå ett bevis på att det är dags för Pedro att börja köra årets hoj...
Mycket möjligt. Han var dock väldigt underhållande att titta på ifjol när han var med i räjsen så jag hoppas på att talangen/potentialen faktiskt finns där.Ja eller så är han lite haussad?
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman, Transpo... |
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |