Sverige idag..

Jag tror det är pga den situation vi som samhälle är i nu, jmf USA, som positionerna flyttas fram.
Inte för att någon enstaka medlem i en subkultur hade lite syslöjd.
Tyvärr. 🥺
Nynazisterna är väl rätt få fortfarande, det värsta är väl om de skulle sluta supa sig till apstadiet på regelbunden basis och istället blir mer aktivister, likt våra kära vänsteraktivister som har myglat sig in överallt i samhället och aktivt arbetar mot sina mål istället.

Jag tror det är pga den situation vi som samhälle är i nu, jmf USA, som positionerna flyttas fram.
Tyvärr. 🥺
NMR har hållt på med dessa vulgära manifestationer sedan de hette VAM.

Att vit nationalism, identitetspolitik och klassisk rasism kommer öka oerhört är dock ytterst sannolikt, vem hade trott något annat med den förda politiken?

Är de inte vävda?
Vera Oredsson har säkert i lager.
Är nog inga problem hitta tryckeri i Sverige 2025. Såg tex att en vänster partist delat ett antisemitiskt inlägg. Anmäld av Judiska Centralrådet(?) för hets mot folkgrupp. Åklagaren lägger ner fallet.
Aklagaren anser sig inte kunna styrka att Vänsterpartisten med UPPSÅT att utöva Hets mot Folkgrupp delat det antisemistiska inlägget.
Bortsett från Vänsterpartister har vi ju dessutom alla invandrare som avskyr judar.
Exempel
från scb
1745420991533.png
Citat:
Vänsterpartiets riksdagsledamot Lorena Delgado Varas har sedan tidigare tvingats pausa sina politiska uppdrag. Nu rapporterar tidningen Världen idag att hon ska ha lajkat hatiska kommentarer på mot utrikesministern på Instagram. Något som får statsminister Ulf Kristersson att reagera. ”Ovärdigt,” skriver han.
slut citat
Citat:
Inläggethar fått många kommentarer, och flera som uttrycker hat mot Malmer Stenergard ”gillas”av Delgado Varas, till exempel:
”Denkvinnan äcklar mig.”
”Vilken sjuk kärring.”
”Skit(israhell) ska skit(Maria) ha.”
”Fyf*n vilken vidrig kvinna.”
”Fy f*n den kvinnan äcklar mig.”
”Äcklig människa den där.”

Last edited:
Ovanligt frispråkigt. 🥰

Men så klart ska alla som har förmånen att ha en tjänstepension av någorlunda dignitet uppmuntras att fly landet de satte sjuklövern att förstöra.

Kvar blir de som inget har.

1000051380.jpg

Tyvärr. 🥺
Jag tror inte positionerna flyttats nämnvärt.

Jag tror inte positionerna flyttats nämnvärt.
Du får naturligtvis tro vad du vill. 👍
Jag tror dom har det och flaggorna är bara ett bevis.
Jag tror också det kommer fortsätta att flyttas fram.
Det tror jag och den som lever får se.

View attachment 513836
Det som ingen journalist eller knappt medborgare vågar fråga är:

Dessa identifierade gängkriminella, jobbar de kvar på assistansbolagen nu eller får de sparken?

Vi klarar inte av att ta in svaret, vi klarar inte av att lösa det vi satt oss i, vi behöver en mycket kraftig yttre chock eller bara tvångsförvaltas av tex Polen eller möjligen Finland.

Det som ingen journalist eller knappt medborgare vågar fråga är:

Dessa identifierade gängkriminella, jobbar de kvar på assistansbolagen nu eller får de sparken?

Vi klarar inte av att ta in svaret, vi klarar inte av att lösa det vi satt oss i, vi behöver en mycket kraftig yttre chock eller bara tvångsförvaltas av tex Polen eller möjligen Finland.
Eller tvångs förvaltade av Ryssland. Tyvärr. Ett val mellan Pest och Kolera.

Tror Martin Melin (L) är orolig förlora Riksdagsjobbet ! Snabbare än han tänkt sig.
1745478471600.png
Efter Melin i SVT tipsat om chips på pasta för minska utgifterna. Till svenska pensionärer.

Jag slutade med vin från Österrike när det kom fram att österikare sötade vin med propylenglykol. Jag gissar det är andra VIN-kemikalier som ger triflourättikssyra I vinet.
1745480440520.png

Tyvärr, vi här i Göteborg är drabbade av att kommunen beslutat bygga järnväg "tunnelbana" i lera och gyttja. Varför: För kommunen erbjöd staten skatteintäkter från Trängselskatt.
1745489295972.png

Jaså, politiskt korrekt censur och tvång från sjuklövern möter motstånd?

🥰👌🏻⭐

USA:s ambassad kom med ”ovanlig förfrågan”

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna