Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är väl ett straff i @Markus smak...
Kan man så klart skoja om man i artikeln framgår ju inte om något straff alls utdelas, vilket i sin tur verkar ligga nära din vanliga vänsterhållning.Det är väl ett straff i @Markus smak...
Att pojken skulle förstöras är straff nog.Kan man så klart skoja om man i artikeln framgår ju inte om något straff alls utdelas, vilket i sin tur verkar ligga nära din vanliga vänsterhållning.![]()
Den här snubben väljer alltid dåligt sällskap:
View attachment 513616
Kan man så klart skoja om man i artikeln framgår ju inte om något straff alls utdelas, vilket i sin tur verkar ligga nära din vanliga vänsterhållning.![]()
Är månne han just det?Den här snubben väljer alltid dåligt sällskap:
View attachment 513616
Möjligt men det är självklart stötande för ett barn att bli misshandlad på det sättet utan att förövaren får någon konsekvens alls. Vad blir följderna av det?12-åringar är inte straffmyndiga så det är väl möjligen föräldrarna som gett pistolen som kanske kan straffas då.
Möjligt men det är självklart stötande för ett barn att bli misshandlad på det sättet utan att förövaren får någon konsekvens alls. Vad blir följderna av det?
Oh nej, en liten hund… Vad kan den stackaren ha varit med om?Den här snubben väljer alltid dåligt sällskap:
View attachment 513616
Det är nog korrekt, vad gör det då med en människa att bli skjuten i ansiktet och förövaren slinker undan? Mycket tror jag. Vad tror landsförrädarna på forumet? De har satt mig på ignore så du kan följa upp kanske.En orosanmälan till soc och om det är den första händer nog inget skulle jag tro.
Det är nog korrekt, vad gör det då med en människa att bli skjuten i ansiktet och förövaren slinker undan? Mycket tror jag. Vad tror landsförrädarna på forumet? De har satt mig på ignore så du kan följa upp kanske.![]()
Helt ärligt - misshandel?Jag vet inte, men jag tror att de flesta har förståelse för att barn gör dumheter ibland.
Du kan väl läsa deras inlägg även om de ignorerat dig? Dom lyser med sin frånvaro.
Jag menar offret här, sannolikt ett barn.Jag vet inte, men jag tror att de flesta har förståelse för att barn gör dumheter ibland.
Du kan väl läsa deras inlägg även om de ignorerat dig? Dom lyser med sin frånvaro.
Helt ärligt - misshandel?
Det sköts ganska flitigt med dom dära på varann i min ungdom, och ingen fick några men.
Finns mycket som barn gör mot varandra som är bra mycket värre, men inte skapar lika mycket skriverier.
Nej, att det inte är en lämplig leksak att ge åt en 11-åring utan uppsikt tänker jag att är självklart.Ja, är du säker på att det var med flit? Är du säker på att barnet förstod vilken kraft "leksaken" hade?
Man kan förstås diskutera om det är en leksak men någon förälder gav den till barnet som just en leksak.
Nej, att det inte är en lämplig leksak att ge åt en 11-åring utan uppsikt tänker jag att är självklart.
Däremot så kan man ju lära sig prickskytte tillsammans med vuxen i de åldrarna, men det är en annan sak.
12-åringar är inte straffmyndiga så det är väl möjligen föräldrarna som gett pistolen som kanske kan straffas då.
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |