Bonusfrågans svar är en kolkanister till avgasrening.
Orig går det slangar till motorns vänstra framsida. Släng så långt bort du kan och plugga ev utgång från motorn.
Ang. ventilspel så går det att kombinera flera blad som du gjort. Spelet , särskilt på avgasventil hs måste ställa med motorn i...
Lufta mer och som en kolibris vingar. har haft ett par KLX 650 och upplevt samma sak.
Olika vinkel på styret och genom luftnippeln. Gäller att få lite fart på bromsvätskan gm systemet.
Skänkes; pakethållare till suz gs/gsx 400-450. passar troligen på övriga gs/gsx modeller fr 80talet. fabr Euro design. bra skick.
4 Blinkers rund kromad org Suz 80tal, 1 st är tejpad.
orig sadel hel (gsx 400 T). Även plastbiten bakom sadeln.
Sidokåpor dito. Blå.
I sthlm.
Kan inte o-ringarna som tätar mellan förgasarnas "grenrör" vara en orsak till bränsleläckage? Sedan droppar det från lägsta punkten, dvs förgasarhuset längst till vänster när mc står på stödet.
KTMs 950 LC8 motor har en kontakt som ställer om tändningen så man kan köra på skitbensin neråt 80 oktan. Praktiskt när man råkar hamna i U-länder, Norrland etc.
Om det är en klr så är balanskedjans spännare en svag punkt. Fjädern som ska justera brister.
Är det en klx så är kamkedjespännaren kass och bör bytas mot manuell.
Marknaden kommer att tvinga TH att anpassa sig tillbaka nästa år - när de tappat tillräckligt stor del av sina kunder och fattar att deras kortsiktiga tänk drar med sig bil/brf/hus/företags-försäkringar. Personligen gillar jag av princip inte TH/liknande krämarfasoner.