nu är även ja ägare till en ER-6n. Vart ute och testat en kort sväng idag:yoparty
Dock övningskör ja bara 25 kW. Va ju tvungen att ha farsan bakom på cbr 125an. Fast man såg ju inte mycket av honom...
Vill ta bort skruven, fast de e ju lika bra att den får sitta under inkörningen:)
Nej det gör den absolut inte. Jag är väldigt nöjd med min och enligt mej så är en 125:a en hoj man kör i högst två år innan man går på tyngre grejer... Så varför kosta på sig tex en RS 125 för nästan det dubbla priset...
Tycker iaf jag:tungan
nä, med "över det nödvändiga" menade jag att jag inte tycker
det är nödvändigt att dra upp effekten över 15hk
lite konstigt uttryckt av mig där...:tungan
Sorry
Nyligen registrerat mig och pallar inte lusläsa hela forumet...
Det stod ovan att strypningar saknas på en CBR 125, men eftersom det endast är uttaget 13 av 15 "lagligt möjliga" hk undrar jag om trimning lönar sig och isf vilket sätt bör användas...
Bör tilläggas att jag helst håller mig på den...