Kan vara schysst med garanti om något generalfel uppstår. Hade en CBR1000RR där dem bytte vevaxel, vevlager, vevstakar, kamkedja+sträckare på garanti. Då satt garantin rätt smud.
Sorry luftfiltret är nyligen bytt glömde skriva det. Tomgången är jämn och fin straxt under 1k rpm.
Bränsleslangen ska jag kolla. Vilken är IAC Ventilen?
Är detta IAC? Isf är den avknipsad och strypt med ett buntband.
Hej har en gsxr1000 -07 som är lite svårstartad när motorn är varm men jättelätt kall. Det tar typ 4 sek, den liksom tuggar. Ibland måste man ge lite gas för att den ska hoppa igång. Inga misständningar går jättefint i motorn när man kör. Nån som har en idé om vad det kan vara?
Jag har:
Bytt...
Tack för svar. Ska försöka byta ut den slangen. Är inte jättekunnig så måste fråga, är det skadligt att ha kört med hojen när den varit avklippt (har ej fått nån felkod). Varför har nån kapat den tror du?
Blev inget filande då kopplingskåpspackningen inte fanns på hyllan o lev tid 4 veckor. Får dock försöka hitta en ny kopplingskorg den jag fick hem från ebay hade en trasig bit på ett av fingrarna.
Okej är det jättenoga att det blir väldigt exakt med filningen på alla "fingrarna". Kan tänka mig att det är svårt att få det perfekt när man handfilar och det är rätt många fingrar. Vill ju inte dö helst när man åker sen ?
Sen kom jag på en grej till. Om jag har motorn igång med neutralen i så...