tack boost 3 för ett snabbt å enkelt svar :-)
det var nästan det jag misstänkte men var ej hundra.men påverkar kolven alt cyl att den går ryckigt å är svårstartad?för som jag glömde skriva med är att den går riktigt bra när den väl e varm,har kört en del xr genom åren men ingen som har gått som...
tjenare hoppas nån kan hjälpa mig lite.
svårstartad när den e kall (ibland när den e varm med) de e rätt så dålig gnista på den väldigt liten men den är blå å de ska ju räcka.. :-)har mätt upp allting i elväg(förutom cdi men har provat med en annan med samma resultat) så stator å pickup ligger...
har en 660-04 och har ett kraftigt övertryck i motorn har kollat så det är cirkulation på oljan å de e det så det e inte stopp nånstans...låter som man öppnar en bärs när man öppnar oljepåfyllningen..inte normalt va??
kollade å de verkar vara så ja.men som jofrab skriver de börjar på 92 men de kan ju vara så att dom börjar på ett årtal bara även om den e samma 91.
tack ändå föresten.
tjenare nån som vet om en kopplingskorg(komplett)från en kx 250 -91
passar på en kx 250-97?
enligt jofrabs sida så e de samma från -92 å framåt men de vet man aldrig
skulle vara tacksam för svar istället för att riva åka å hämta å jämföra..
tjenare håller på å grejjar en gammal vespa men har problem med elen...
har bytt tänd system till ett med cdi box.och problemet är att den skjuter lamporna hela tiden...den får ca 18V till lamporna å det är på tomgång å det e ju tokförmycke...
finns det nåt motstånd man kan sätta emellan tänd...
tjenare köpte en crf 450-03 cross i dagarna å har lite funderingar på att motard kitta den men då kommer frågan ska man ändra utväxlingen i lådan eller räcker det att dreva om den??iså fall vad e det för drev uppsättning??
ok. men det kænns ju j***gt fel att den ska bli så varm så fort..sen en liten fråga till bara hur långt upp på bøjjen kan den bli rødglødgad utan att det ær nån fara??? ps tack før hjælpen... å nu ska jag fixa mitt windows måste starta om å de e ju tråkigare æn att kicka en sur hojj..
tjenare har en 426-02 med fmf pipa och den ær orginal bestyckad
å den ær lættstardad men bøjjen blir glødande efter en minut???? kan nån hjælpa mig???ursækta norskan men jag har ett norskt windows...hmmm..