Jag har tänkt handla en GPS till hojen i första hand, men det kan ju vara bra om den inte är helt opraktisk i bilen heller.
En fördel hade varit om den gick att använda som kartplotter i båten också, men de kanske är för mkt begärt...
Har kollat på bla Garmin 60, Den har både vanlig väg karta...
Hur kollar jag lättast oljenivån i gaffeln och hur mkt skall det vara? Vad för typ av olja?
Eventuelt är det packbox byte som gäller? någon som testat de på en sånn gaffel?
mvh
Handlade en 660 -03 häromdagen!
Vart hittar jag blå plast (eller annan) och dekalkitt med något "motivlackat" mönster??
Mer akut är dock bromskiva fram? Vart hittar jag en Waveskiva med eloxerat nav som inte är svindyr o ser allmänt pimp ut ;) ?
typ en sånnhär...
Har lite beslutsångest, vet inte riktigt vad jag vill ha!
Har två hojar att välja på innom några dar.
KTM 660 -2003 ca 1200 mil. växellåda renoverad.
XR 650 r -2000 1100 mil. endurohjul medföljer. Båda hojarna ligger på 40-40 k
För o nackdelar o tankar och tyckade om dessa sökes! och...
Jag hade inte handlat för 90 000 kr. Jag har precis lika roligt på en lätt begagnad hoj för halva priset eller kanske 2/3 av priset. Då är det inte värt att lägga dom pengarna. Roligare att kunna köpa några tillbehör oxå
Vad är det som skiljer en 640 mot en 625 motor?
Vad behöver man byta för att bygga om en 640 motor till samma spec /effekt som en 625??
En fråga till. Enligt Ktm har 640 mer effekt från fabrik! Det måste bero på att 625 och 660 är strypta el? För 640n är väll slöast ute på gatan??
mvh
HP
Jag ska ha den som kombination av transport o åka lite skog/ grus /snö med i vinter.
Tänkte skaffa ngt rätt billigt som ja inte behöver va så rädd om. Absolut max 25 k gärna 20 .. Då såg ja att Klr o Dr ligger i den prisklassen ..