hur kan tändstiftet gå av när man ska skruva lös det? har aldrig varit med om nått liknande. så nu måste man väl riva toppen. någon som har nått förslag hur man ska fixa detta? ska man borra lös de som sitter kvar? är det svårt att riva toppen på en drz?
ja vi får väl se om dom får till den. räknar med att den borde vara klar imorn. så otroligt sugen att köra nu!:) men man ska inte hoppas för mycke har ja märkt hehe
man tycker ju att dom borde veta vad dom snackar om. tänker inte stå för kostnaden om det inte funkar iaf. de kan dom glömma! tycker också att de låter knepigt. men vad ska man göra? dom hade ju ställt ventilerna först men fick inte igång den ändå. tror mer på att det är nått med förgasarn...
det är en 03:a. dom sa så på verkstan. ventilerna ställde dom först, men fick inte igång den för de.. fattar fan inget ja. det finns ju en spak vid kopplingen med..
fick nyss reda på att autodecompen var sliten efter att ja lämnat in hojen för en vecka sedan. blev lite större ingrepp än väntat då ja måste byta kam. har verkligen autodecompen någon betydelse i hur lättstartad/svårstartad hojen är?
hej har en fråga angående en keihin på drz, när jag varvar till på tomgång tex. så går varvtalet ner ganska sakta, undrar vad det kan vara? tjuvluft, eller har det något med accpumpstiden att göra? väldigt tacksam för svar:)
detta händer mest när den är varm..