Jo jag vet:) men jag orkar inte ha massa sladdar gående. Sen är wastegaten vacum styrd så de går att koppla den till insuget. Börjar med de sen får jag se om jag skaffar dumpventil:yoparty
http://video.google.com/videoplay?docid=2683135400295297703&q=turbo
Här är en skoter med Turbo, så de finns nog risk att jag tror att mitt turbo bygge kan funka trotts allt:rolleyes:
Får se vad som blir bäst:) har sätt en skoter med turbo en gammal vespa tror jag de var, den hade bara ett rakt rör efter turbon.
Jag vill ju ha ketchup power gånger 3:yoparty !
Vet vad du menar med det där med bensinen men de finns för å nackdelar på bilar brukar man sätta en bensininjektor strax innan turbon (avgas sidan) föratt få mera snurr på turbon och föratt hålla varvet uppe då man släppt gasen så om de åker ut lite bensin så kan de nog leda till att turbon...
Som turbo såklart:tummenupp
En GARRETT GT17, får hoppas att den inte är förstor men avgas ingången är mindre än utblåset på NSRen så jag ska slipa lite i turbon föratt få lite bättre flöde.:)
NSR med.....Turbo!
Vet inte om de kommer att fungera? Men de är definitivt värt ett försök!!:)
För er som undrar så är kompressorn lite större än en knuten näve.
jag gjorde oxå de orginalramen va för stor för bakdelen så den stack ut sketa mycket = fult som fan, men nu e :arsele mycket :yoparty
Nää jag slängde den så långt jag kunde, sen gick jag å plocka upp den å kasta den igen!:näsblod Vart inte nöjd med resultatet:arsele så nu blev de ny bakdel!:)
Kanske.... kanske inte.... man vet aldrig:hoppa
här är ett till smakprov...:gnissla
vet dock inte om lampan kommer anvädas... man kan ju undra vad som håller på att kokas ihop i garaget?:va