Recent content by nordenmark

  1. Kavazaki KLR 650 03:a Fråga

    Keihin CVK40 Förgasar munstycke? Hej. Jag har en fråga angående kavazaki KLR 650 2003 årsmodell. Jag tänkte byta munstycke till ett större så maskinen får mer bränsle nu när jag har satt på sportfilter och sportavgasystem. Jag har en Keihin CVK40 förgasare orginal står G295 på den. Är de nån...
  2. Strypning triumph Daytona

    Hejsan. Ny på forunet o tänkte be om lite hjälp. Har en triumph daytona t595 97:a och på regestreringsbeviset står de att den är stryp via insprutningen. Vad krävs för att ta bort strypningen? Bor i västernorrland o har liets svårt att ta sig till nån stad för o lämna in de. Går de o skicka...
Back
Top