helt klart som du säger, tänkte bara utesluta att man inte behövde göra nått.
Joo men de har jag gjort :)
precis som du säger, de är ett biltema batteri som jag mätte 13v över. köpte precis ett nytt yuasa batteri som jag testade med igår. samma resultat. :va
Har testa att ladda upp...
allright, ja min borde dyka upp här i veckan så får jag testa å se om den funkar då.
men vet du ngt om tipp sensorn å återställa den? behövs de eller är de bara att montera den i rätt läge?
hehe de går inte alls kan man säga :/
jag har tittat på den, har pillat på den. Jag hör å känner att gyrot (eller vad man kan kalla det) rör sig fint å lägger sig i botten av den. Men skall man återställa den på nått sätt när man väl har tappat/rört sensorn?
ja beställde en ny från ebay för...
jaa får helt enkelt fråga runt bland poolaren å se. inge kul om man skulle stå med två trasig ecu:er :crash
kanske stämmer de du säger,den jag håller i verkar ligga under själva tippsensorna som är på bilden i manualen. men de finns fan inge annan än den jag håller i.
allright får testa...
jag har bara två säkringar i boxen och en huvudsäkring. samtliga byta.
vad finns den säkringen märkt ECU?
men tippsensorn skall den vara kopplad till nått?
den hänger bara helt löst.
har checkat de, inge fel på på den...:gnissla
har även försökt pilla lite med tippsensorn om de är den som stänger av allt.
någon som har ett tips hur man återställer eller kringgår tippsensorn?
Tja, behöver hjälp med ett felsök på en gsxr 600 2006 :gnissla
Hojen dog helt under fult gaspådrag, självklart var jag bombsäker på att de bara var en säkring som gett vika, vilket de var. Byte ut fulepump säkringen mot en ny.
Men fortfarande vill inte tändningen starta, startmotorn drar runt å...
tänkte svänga förbi å testa lite supermotard. håller på me det sista och färdig ställa allt enligt reglementet.
dock kopplar jag inte riktigt hur kraschpuckarna på fotpinnarna ser ut.
några tips? hur har ni löst det? :Bugar
hittar inga bilder på...