Recent content by muchcup

  1. Koppling på en yz

    Jag har en Yamaha yz 125 -01, men jag tycker kopplingen tar rätt dåligt på den. Om jag har t.ex. tvåans växel i och drar i kopplingen kopplas inte motorn bort, utan kopplingen slirar i princip eller vad man ska säga. Den enda gången det känns som kopplingen tar är när jag har ettan i och...
  2. Första crossen

    måste fixa en hjälm och ryggskena ;)
  3. Första crossen

    haha stefan ;) jag vet att du vill klämma på den
  4. Första crossen

    Halu Äntligen har jag köpt mig en cross, en Yamaha YZ 125, som jag hoppas blir bra =) Ska börja köra på bana snart men just nu får jag mest dregla. Skickar upp lite bilder på den. Fick betala 22.000:- inklusive skor, axelskydd, ledade knä och armbågskydd, handskar och helt nya kläder. Cykeln...
Back
Top