Recent content by Loy

  1. Loy

    Stark Varg

    Nu är den väl bara luftkyld? För Supermoto-liknande aktiviteter med höga effektuttag behöver dom nog ha ett vätskekylt batteri/motor.
  2. Loy

    Stark Varg

    Helt klart finns det mycket kul man kan göra med en elmotorn och två bra hjulsensorer gällande reglering vid pådrag/gassläpp sfa diverse vinklar. Men det tar lite tid innan det verkligen blir bra. Jag tror nog att det är lite lurigt att få till en jämn, bra gång, med lagom gasrespons i alla...
  3. Loy

    Stark Varg

    Jag hade ändå provat att köra 80hp först om du ska köra fler gånger. Det behöver inte tvunget vara så varmt för det ska begränsa.
  4. Loy

    Stark Varg

    Körde du alla efter varandra i en följd? Hur ser det ut om du laddar batteriet fullt, låter den står orörd ett tag och sedan drar repan med 80hp? Det skulle kunna vara batteriet som säckar ihop och rms-begränsar så att du inte får ut de höga effekterna. Det tillsammans med sjunkande spänning...
  5. Loy

    HUSQVARNA 125 WR -85 reservdelar

    Japp! Köpt därifrån några gånger. Mycket bra och smidigt!
  6. Loy

    HUSQVARNA 125 WR -85 reservdelar

    Halvards har jag handlat från till min -95 Wr. Hjälpsam!
  7. Loy

    Modellåret 2024

    Jag blir sugen! Kawa zx6r
  8. Loy

    Stark Varg

    Alla 5-10 minuterna :hihi
  9. Loy

    Stark Varg

    Det låter som att körbarhetsproblemen med ryckig gas, konstigt beteende vid gassläpp mm är ganska enkelt avhjälpt. Förhoppningsvis tar dom in någon som kan reda upp det. Speciellt för en ensam elmotor är det ganska enkel funktionalitet i styrsystemet som behövs.
  10. Loy

    Koenigsegg…smälta hjärnan - herrejösses!!!

    https://en.wikipedia.org/wiki/Axial_flux_motor :fakta
  11. Loy

    Kedjestyrare, bra eller onödigt?

    Jag hade ett liknande skydd på min. När kedjan gick av så kilades den fast mellan drevet och kedjeskyddet/motorn. Krokig utgående axel :brynad
  12. Loy

    Idag är jag förbannad därför att...

    Ja fyfan! :fakta Trodde jag fått virus.
  13. Loy

    Kurt-Olsson is back!!!

    Blir sugen på att skaffa en likadan :hihi
  14. Loy

    Båttråden 2

    Coolt! :tummenupp Vill också ha en tändkula..
  15. Loy

    1465 km på tre dagar i södra Sverige

    Ser ut som en fin tur! :tummenupp Tar gärna rutten med, pm skickat.
Back
Top