http://www.blocket.se/skaraborg/Honda_CRM_125_SM_42259500.htm?ma=1
Min är till salu!
visst inte den nyaste årsmodellen, men den är pigg, funkar som den ska och den är billig :fakta
beror på hur mycket du tänkt att plana, samt hur mycket kompression motorn klarar. Planare du för mycket kommer du antagligen blåsa antingen kolvringar, packning eller något annat kul. :näsblod
så länge du har vatten kvar i kyllet så har det inte överhettat, hade du varmnypit så hade det nog inte gått att starta heller, brukar tappa så mycket komp.
Skruva ner förgasaren och titta så allt står rätt till, hade liknande bekymmer när mitt nålhus satt löst.
Dock dog inte min men han kom bara upp till 4000-6000 varv, sen börja skitten bara skaka sönder typ.
Kör på det varv som du känner funkar bra, använd öronen, varmkör innan du ställer tomgångskören, kör en lång vända så hela motorn kommer upp i temp.
2000 och neråt, över 2000 blir för brötigt :)
Beror på hur sugen du är på att åka i sommar! Hade jag varit du så hade jag tagit pengarna och sparat till en fräckare eller köpt en mellan hoj direkt för de som finns i plånboken. :)
Lätt mc marknaden suger hårt just nu, i alla fall om man har Cross/Motard och försöker sälja, har haft ute min...
Kan ju va så att han öppnar för sent, men det är väl ganska lättjusterat på prillan kan jag väl tänka mig? :)
Annars är det bara kolla tändning och bränsle om felet ligger där, fel bestyckning, eller en sån enkel sak som när det är fel tändstift eller utslitet kan räcka för att han inte ska orka...