Recent content by KjellJohan

  1. Omkoppling halvljus

    Hej! Jag har en Yamaha FZ6S -06. Funderar på att koppla ljuset så att jag får halvljus i båda strålkastarna. Är det någon som har kläm på hur jag ska göra? Är det godkänt att ha det så? Tack på förhand
Back
Top