Så jävla tragiskt:huvet.
Det såg illa ut, väldigt illa ut...
Var du än är idag så hoppas jag att du har det bra.
Mina tankar går även till familj och närstående.
R.I.P
Mvh TED
Re: Ooooohhhh!!!
Instrumentet måste lödas isär.
I mån av tid kan jag göra fler instrument till en rimlig kostnad,
Skicka PM eller maila.
Ska lägga upp en bild med slut resultatet snart...
Vart jävligt fräscht enligt mitt tycke.
/Mvh TED
Fick under kvällen för mig att instrument belysningen på den nyinköpta Hayabusan skulle lysa blått, och inte gult som det gör orginal....
Satte mig ner å lödde isär instrumentet, å lödde bort alla 26 gula dioder för att sedan löda i blå.
Se resultatet... Snyggt eller ej!?
(På bilden är ännu...
Var på väg upp från Tyskland för ca 3 veckor sedan med bil...
Vi eldade på rejält hela vägen från Hamburg.
Jag har alltid sagt...
Antingen kör man lagligt, eller RIKTIGT fort hela vägen.
En 25 mil från Sthlm började polarn sakta ner tempot för att ligga strax över(?) 30km/h gränsen...
Och...
Hoppsan...
Jo sprutet surrade när tändningen var på.
Felet är numera hittat och fixat....
+15 kabeln mellan start solinoiden och start reläet hade märkligt nog gått av presis vid kabelskon.
Än en gång... tack för alla svar/tips!
/Mvh TED :squid
Okej gubbar....
Kräm i batteriet finns det gott om, men startmotorn klickar inte ens.
Det ända klickat som hörs kommer från data boxen under sadeln, och inte från start reläet.
Jag får tacka för de svar/tips jag fått hittills!
En annan fråga.
Om det nu skulle va fel på Fuel injection...
Första inlägget...
Blev tipsad av en bekant att regga mig här på sporthoj.com för att kanske få lite tips till ett problem jag har med min Hayabusa-00.
Till Problemet....
Slår på tändningen och allt e som det ska, men när jag trycker på starten så klickar det i data boxen,
Och efter nån...