Tja undrar sitter tändkablarna 1,2,4,3 på motorn eller är de bara sätta dom 1,2,3,4 för hittar inte not om de i boken men
Men när man kollar om lite annat så räknar dom 1,2,4,3
Tack för dom bra svaren
Funderar på köpa helsystem å sen köpa bestryknings kitt då ja har förgasare då hojen är en R1 01
Blir de stora skillnad på ork ??
Ja har fortfarande not tick ljud som ja stöt mig på bytt olja till castrols gps
Men finns fortfarande kvar man hör de när man står still å varva lite lätt till ca 3tusen varv finns de nå mer tips va de kan va innan ja börja riva motorn
Sen en annan fråga R1 är väl känd för att va lite...
Va ute nyss å körde lite med r1 å tycker ja har en konstigt ljud de tickar lite i från den inte på höga varv å inte häller på tomgång utan när man ger den lite gas så hör man de tickar lite men de försvinner om man ökar varven lite eller ställer den på tom gång
Har ni nå tips va de kan va är...
A de finns ingen bra eller dålig bortförklarning den här gången
a kan nog va så att den skurit för vart efter första åkturen ja körde i år då kom ljudet ska bestäla en ny kedja nu och prova tack så mycke för alla svar MVH
Bakdreve ser rätt bra ut okej ska kolla om hur framdrev ser ut och kolla de dära med kedjan kolla lite på den i dag och den va snustor va så att när man böjden lite så stanna länkarna kvar dom hängde upp sig kan man säga tack för alla snabba svar MVH
Du kan ha spänt kedjan för mycket. Tänk på att den spänns när du sätter dig på. Okej hur mycke ska de finnas i spel typ men om vi säger att den är bra va kan de va då
Ja tror kedjan är ganska lagomt spänd men kan de bli konstig ljud och ryk från den fast den inte kuggar över om man åker sakta...