Ja nu får jag gissa för jag jobbar inte med att typa fordon eller att utveckla fordon och sedan få igenom dispanser i olika länder.
För det första verkar det inte som att Yamaha inte hade ambitioner att den skulle bli ett B körkorts fordon eftersom Yamaha själv säger att det är ett nytt sätt...
När jag skulle köpa ny cykel (Tuono) så kollade jag på allt från och med 2011 och framåt.
Nu slutade det med att jag köpte en 1100 -17 men det är en annan historia.
Det jag vill säga är fundera starkt på att köpa en 1100 -15 istället för en 1000 -14.
Om det finns utrymme för det dvs.
Jag...
Jag vet en kompis som kör akra slipon på sin -17 Factory.
Ingen race ecu bara kopplat bort vajrarna och lämnat servon.
Fungerar hur bra som helst, för kompisen då!
Inga felkoder bara ett jävla ljud!
Pratade med carlbarks för första gången iår och det var en väldigt märklig och irriterande upplevelse.
Det var Lasse jag pratade med och jag kommer aldrig köpa en pinal från det företaget.
Jag skulle inte vara förvånad om han vräkte ur sig det TS sa.
Det gör du helt rätt i!
Saknar min bus duke!
Helst 07->
Läckande cylinderfotspackningar
Svart olja istället för röd i kopplingsoljebehållaren.
Gärna ventiljusterad och klar då den är lite kostsam.
Annars är det väl som vilken cykel som helst.
Ooooh superduke!
Den var så rolig!
Mods...
Helt rätta takter!
Bara slå till på en Tuono 1100.
Det går att skjutsa på factoryn, men sadeln för passageraren är under all kritik.
Väldigt korta svängar kan jag tänka mig att man står ut.
Nu har jag inte skjutsat på min Tuono men bara utav att se den minimalistiska dynan så kan jag tänka...
Har bromsskivor och belägg över sen såld hojj.
Newfren skivor fram, 100mil har dom gått.
Sprillans nya belägg newfren s4r sintrade.
Någon som är sugen?
När man läser om både akra och SC på deras hemsidor om -17 pipor så står det att man bör ändra bla bla bla, men när jag läser om -16 pipor så står det inget.
Inte på SC iaf.