Tack för era svar....... Har nya tändhattar nya stift nytt batteri men ingen gnista! Alla säkringar är hela startreläet funkar och den får bensin:confused:
Har provat att springstarta den men nix pix.
Ser nog ut som jag får lämna in den och bli fattig.
Men tack för era försök att hjälpa...
Hej!
Nytt försök att få tips och hjälp om mitt problem på min kawa.
Den får ingen gnista på stiften och jag har bytt stift till nya för att utesluta det. Startmotorn går runt men den tänder inte:confused:
Tacksam för tips
//F
Har en zx9r 03 som inte startar sedans igår:confused:
Har bytt batteri har bytt stift men inget fel på dom gamla men ändå startar den inte. Det kommer soppa till stiften och startmotorn går för fullt men inte den minsta tändning. Är det någon som kan veta vad det kan vara för fel?
I går kväll så...