känns änna som jag postat i fel forum. men skit i det finns det verkligen inte nån som vet vad felet är på tripple speeden fram till -01 eller -02. har för mig dom bytte motor då... :confused: :crash
polaren har fått upp ögonen för triple speed och är helt inne på att skaffa sig en 01'a men jag har läst nånstanns att det va ganska mycket problem med triplen fram till 01 eller t.o.m effter, är en 01 ett bra köp eller det bättre att kolla effter nyare modell p.g.a fixade problem?? :confused:
kollade på bike i trollhättan om power commander 6000-8000 kr skulle det gå lös på. Och resultatet på min geting blev antagligen inte mer än 4-5 hk. *host* kasta pengar i sjön *host*
1. Chrille-r1000
2. Marals76
3. Bo_r1 + lite
4. Sergeant
5. Backdraft
6. InTrUDeR
7. XJR (om toppen blir klar)
8.shorty (på cykel)
9. Fenriz (gåendes)
10. Ford Prefect
Är där varje dag på lunchen men jag kan väl ta svängen förbi och trackasera dom stackarna lite till.
-Honda NSR125
-Dominator 650 (tog kortet i månad innan nya bestämmelser om körkortsklasser infördes...... va man rädd att kugga?)
-CBR1000F
-Husqvarna 258 lumpen hojen troligtvis den ballaste hojen som finns. Hade varit jäkligt fräckt med ett par skidor till nuvarande hojen.
-XR400
-Honda CB900...
Träffade en annan stackare igår vid volvo torslanda som hade lagt hojen över ett vitt streck på vägen, det är allt jävligt lätt hänt även för en erfaren förare.
Killen va ok men hojen såg värre ut effter att ha kanat in i bilen framför... Det är ju där man vill ha helförsäkring
tog en sväng igår kväll och tyvär måste jag säja stog ambulansen vid haga kyrkan samt en halvt fördärvad hoj. Undrar hur det gick för killen, någon som vet??