Den gör ca 40 med lite hemlängtan.. men framförallt är det mycket kraft i motorn (i början)
Jag tänkte att man kunde fixa ett scoop på hjälmen som leds ner i en ihålig ryggsäck av hårdplast och till motorn... borde ju ge lite kylning iaf... vad tror ni om det?
MVH
Kraftöverföringen från pedalen är inte inkopplad för tillfället så dett kan inte vara problemet.
vad menar du med utväxlingen? den fungerar bra i början? kan den mattas av när den blir varm?
har haft lite ont om tid att meka med bågen. Tänkte ta tag i problemet, och undrar om ingen kan veta...
Tjena hojbröder..
Har skaffat ny båge men när man kört med den ett tag och den blivit varm så börjar den gå dåligt. Den tappar kraft, varvar mindre, men motorn går ändå rent.. undrar vad detta kan vara? bifogar bild så ni vet vad det handlar om.
fördelen med d-bult är att om du har ont om plats mellan skivan och navet så kan du låsa hojjen har du inte ont om plats så är det onödigt att köpa d-bult eftersom du får mindre metall för pengarna
jag tycker det är extremt omoget och oansvarigt att köra utan kortet.. det handlar mer om att man som människa i ett samhälle ska acceptera samhällskotraktet. Spelar ingen roll om du rånar banker eller kör hoj utan kort, i slutändan handlar det om samma sak! du lever på dom som gör rätt för sig...
det var jag också innan jag såg min:)
jag har inte riktigt funderat på priset så mycket men
typ 62 kanske men då är det utrustning för ca 35 000 på den också
röd?
du måste ha en blå eller?
annars har jag en svensksåld Röd/kolfiber
som jag funderar på att sälja
med all utrustning som går att få i princip
01a svensksåld uttagen 02 1750 mil
säg till om du vill ha en bild
men men blå är inte röd:)