Recent content by Fall

  1. Triumph Street Triple-tråden

    Hoppas du hittade någon när du var på jakt :) Jag gav 41k för en R 2009 på 2600 mil. Vet inte om det är bra eller anus men kändes okej när man kollar alla på blocket som vill ha 55k för en hoj som gått 5000 mil
  2. Hur långt har era hojar gått?

    cbr 954 blade -03 gått ca 2300mil med full servicebok o riktigt fräsh ;)
  3. Fireblade VS Sabb 900!!!!

    Fyfan va trött saaben lät :va 450 hk:confused: nja. Nog större risk att det inte gasas ordentligt med hojjen:gnissla
  4. Vad gör ni i vinter...

    Åker hoj på sommarn o bygger bilar på vintern. Så det för väl bli min aktivitet:yoparty
  5. Tröjorna??

    Nu har jag fått min :D:yoparty as fräsh e den, thx swedie
  6. Ny grym film ifrån Tycon MC. Ladda ner!!

    Fy fan vilken rulle,LÄTT den bästa jag sett :tummenupp :tummenupp :arsele
  7. Vad jobbar motorcyklister med?

    Lasbilschaffis och kör en "Fireblade 954 -03"
  8. Hur många av er åker utan körkort här inne?

    Herregud, när tar detta slut? :trött
  9. Hur många "plåtpoliser" har ni tagit?

    Tjenare,undrar hur många hastighetskameror ni har åkt förbi o den har tagit kort? jag börjar väl med mina overkill, 1ggr :tuttar
  10. Blivande Turboägare...

    Fränt,lycka till :tummenupp
  11. Snälla dumförklara mig inte!

    Okej då vet jag,tack tack :tummenupp
  12. Stoppiegalningar

    Låter som "Kid rock":va
  13. Snälla dumförklara mig inte!

    Men va fan är "bulten"? ser i massor av trådar att ni åker där. Asså är det en bana eller en väg? Har aldrig förståt det:va
Back
Top