Beroende på utgång på grafikkortet, så kabel som passar till grafikkort till pc ingången på tv. Sen en optisk kabel från ljudkort till surrondsystem(förmodligen optisk in på ett nyare system). Slutligen hdmi från dvdtill tvn:tummenupp
Mr olympia är lika mycket politik som bb. Bra polare med Weider och du vinner. Coleman valde en annan sponsor(förlorad titel). Första gången någon blir "nedpetad" från tronen
Jag hade nr: 2 förra året var nöjd med den, krashade med den(den höll).
Tyckte att den satt bra men var tvungen att byta kindkuddarna till en mindre storlek, hade även det visiret som sitter på den på bild nr:2. Efter krashen fick jag byta in den, bytte mot en arai som sitter lite bättre på mig...
Läste på powercommanders hemsida, där stod det att en hoj är optimerad till ca: 65%(orginal). Efter slip on och PCIII ca: 90-95%(med nedladdad map från powercommander), vill man ha ut dom sista % bör man bänka.
Det här med egr(pairventil) är det nånting som dynojetcentret tar bort när dom bänkar(mappar)mc:n, så det blir rätt mappat :confused:
Om jag laddar hem en mappning till PCIII och kör med den utan att ta bort egr:en, kommer den att gå sämre eller märker man nån skillnad över huvudtaget :confused:
Alltså som sammanfattning, jag bör alltså köpa en PCIII montera den ladda i en ny mappning när jag tar ut hojen till våren så kolvar och liknande inte hinner ta nån skada, sen när jag kört hojen ca: 50-100 mil tar jag hojen till en firma som kan mappa den för bästa "effekt".
Kan tilläga att...
Kan man montera en PCIII och mappa(bänka) innan motorn är inkörd ??
Om tex tar mc:n på ett släp till närmsta Dynojetcenter så monterar dom PCIII
och ställer in den, eller bör jag köra in den först :confused: