Jeg vet ikke hvike krav SBP har vedr. kat eller ikke. Jeg kjører min GSXR1000 K8 uten kat og fikk betydelig mer krefter i mellomregistret. Jeg tror ikke du skal være redd for lyden, jeg kjørte sammen med tre andre r-sykkeler i Moseldalen (to sykkler til med slipon og uten db-killer) og vil ble...
Jeg har kjøpt y-rør og ikke gjort noe annet. Ødelegger du den orginale kat`n, blir det dyrt når du må vise den for bilprovningen. De vil helt sikkert kreve den ved en kontroll.
I Tyskland er de ikke så glad i masse lyd. Blir du stoppet på grunn av mye støy der, får du ikke kjøre videre før du kan forevise og får montert på et E-merket anlegg. Kjører du rolig i tettsteder og byer, går det nok bra for de er ikke ute etter deg som politiet er her i Norge.
Vi skal til Beverungen (Willa Löwenherz), Dümlen (Biker Farm) i Tyskland og videre til Azay le Rideau (privat) i Frankrike og om tiden tillater det til Andorra. Vi planlegger å reise mellom den 19. og 21.06. fra Oslo med båt til Kiel. Vi har vært nedover i Europa mange ganger og er det noen som...
Hei alle sammen. Det er mange flotte veier her i Norge, men det er alt for mange strekninger med lav fartsgrense med tilsvarende mange fartskontroller.
Vi har mange fotobokser og UP er flinke til å stå med laserkontroller rett etter fotoboksen.
Jeg vet ikke hvordan det er på din sykkel, men om den får falsk luft (mellom forgasser og sylinder) kan det virke som om den ikke bremser pga. at den får den falske luften og forbrenner den bensindampen som er igjen når gasspjelet/forgasserstemplet har lukket innsugningen.
Jörgen Karlsson og dere andre, vi har hatt mange sånne diskusjoner i Norge også. Mange er skjeptiske på Biltemas produkter, men jeg har nå kjørt ca. 100000km med Blackbirden min og mye av dette med Biltemas helsyntetiske mc-olje. Ingen ulyder i motor eller oljeforbruk og iridium-pluggene som...