Hej!
Jag undrar om nån vet en firma som kan strypa en Husqvarna 510 TE -90
Jag vill få ner den till 20 kW, den har 38 nu.
Firman ska helst ligga i Västra Götaland.
Om man ska göra det själv, hur kan man strypa den själv ?
Jag vet att man kan strypa förgasarn så att man inte kan dra ful gas...