niclas85
Ny medlem
i bil blir de alltid massa med cykel har ja aldrig testar men brukar ofta köra mycket hårdare med musik till lyssnar på children of boodom korn inflames plus ni som har sett initial D fattar att den musiken eggar upp en som fan

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Lorge skrev:Kör ni med musik?
//Tobbe
PS. Motivera gärna era röster! .DS
Kan det inte vara så att det handlar om att använda sitt intresse som transportmedel?Busafreak skrev:Lyssna på musik när man kör båge, lyssna på musik och röka när man står på vindsurfingbrädan eller sitter till häst o rider. Den som gör det är inte intresserad av vad han håller på med.
Att lyssna på musik på båge är inte att köra båge utan att transportera sig. Då kan man ju lika gärna välja något annat transportmedel.
I bilen tycker jag att jag blir en sämre förare om jag har så hög volym att jag inte hör motorn alls. Skulle nog funka att lyssna på musik på hojen, men man får akta sig så att man inte höjer för mycket. Nog lätt hänt att man höjer lite extra när man har "vant" sig lixom.
Träning inför Trådlyftar VM?Det är tydligen så att killar använder samma del av hjärnan för att tolka musik som för att lokalisera sig. Det ska tydligen hjälpa med att stänga av musiken när vi ska försöka hitta nånstans.
Tjejers hjärnhalvor är bättre sammankopplad och därav att tolkningen av ljud kan ske i den andra hjärnhalvan.
Simultanförmåga helt enkelt!
Tycker inte heller det gör mig ouppmärksam med musik när man hojar. Man får tänka sig för bara lite extra..och det är bara hälsosamt!
Det där med hörselskador och sånt kan du släppa....ett par bra lurar i 1k krs klassen stänger ut ljud nästan lika mkt som proppar..ersultatet blir att man inte höjer till den nivå där hörselskador kickar in!
I fall amn nu ska lyssna på musk på bågen, kan man ju ta och snickra ihop så som guld vingarna har... Har själv funderat på att smyga ner på kvällen och sno stereon från halv farsans gl 1800.... ;-P
Träning inför Trådlyftar VM?
Lyssna på musik när man kör båge, lyssna på musik och röka när man står på vindsurfingbrädan eller sitter till häst o rider. Den som gör det är inte intresserad av vad han håller på med.
Att lyssna på musik på båge är inte att köra båge utan att transportera sig. Då kan man ju lika gärna välja något annat transportmedel.
|
|
Ducati DesertX 2026
Ducati DesertX 2026 – ännu ... |
|
|
KTM firar 100 år av 6DAYS
KTM firar 100 år av 6DAYS® ... |
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |