Hur många mil körde du i dag?

Ca 15 mil bortåt Mullsjö - Ulricehamn, mycket hojar ute idag.
Bilden tagen vid Kapsch testbana för vägtullsystem, en liten oval där man kör runt runt runt .... ibland tar de in folk som extraknäcker som testförare, studenter t.ex.. Det finns en testrigg över E4'an också som säkert många sett.

20260906_135247903.JPG

35 mil, skulle egentligen bara åka och lämna ett paket på posten. Söderköping-ish tur och retur på små krokiga vägar. Funderat på den turen sedan förra sommaren. Helt ok, men lite andra vägval kan göra turen ännu bättre.
Vad är det för torn man ser där? Säkert att du inte råkade hamna i Skottland? 😄

Vad var det som hände? Refreshknappen är kass här…

Benet av på två ställen och underarm av på två ställen. Underarm blev ok rätt fort men varit en del strul med benet och har fortfarande problem att gå vettigt utan krycka. Att torka sig i röven med helgipsat högerben och gipsad högerarm var en erfarenhet jag kunde varit utan. 🤪
Blev rätt hårt straffad tycker jag, haft flera betydligt vådligare avåkningar genom åren men inga allvarligare skador. Men en kompis påstod att man har ett konto och någon gång får man betala.. 😁

Benet av på två ställen och underarm av på två ställen. Underarm blev ok rätt fort men varit en del strul med benet och har fortfarande problem att gå vettigt utan krycka. Att torka sig i röven med helgipsat högerben och gipsad högerarm var en erfarenhet jag kunde varit utan. 🤪
Blev rätt hårt straffad tycker jag, haft flera betydligt vådligare avåkningar genom åren men inga allvarligare skador. Men en kompis påstod att man har ett konto och någon gång får man betala.. 😁
Räknar du med att få ordning på benet eller är det kvarstående?

Räknar du med att få ordning på benet eller är det kvarstående?
Räknar med att det längre fram kommer bli ok, men förstår nu att det kommer ta tid vilket jag inte förstod i början och blev besviken vid varje återbesök. Blev omgipsad flera gånger där jag hade räknat med att bli av med gipset. Men sist besök sa läkaren att det såg bättre ut än förväntat och ska in på ny röntgen och genomgång i slutet av månaden och hoppas att han är lika positiv då. Sedan kommer jag ha ett knöligt underben men det kan jag leva med och bryr mig inte så mycket om det och har varit ihop med min bättre hälft så länge att hennes bytesrätt gick ut för längesedan.. 🙃

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg