Pride!

Nikehaj

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Aug 2009
Hoj
R1200GS
Äntligen! Får man gå, missat så många ÅR ! paradmarschen i Sthlm...:hjarta:krama

Jag hörde att flera stammisar/Storpostare härifrån dumpforumet skulle dit. Kör alla peruk, kjol och SH-tröjor eller hur brukar ni göra?

Har tyvärr inte möjlighet själv.
Är i stugan på Österlen och hugger ved typ 😁

Jag hörde att flera stammisar/Storpostare härifrån dumpforumet skulle dit. Kör alla peruk, kjol och SH-tröjor eller hur brukar ni göra?

Har tyvärr inte möjlighet själv.
Är i stugan på Österlen och hugger ved typ 😁
Synd för det kan bli jävligt Roligt! :hjarta

Tycker ändå att det är rätt viktigt! Kom ihåg 80-talet....Aids döden! Jag har Faktiskt många GAY vänner....och skulle aldrig byta bort dom!! :hjarta

lägg ner skiten. det precis samma som när jehovas vittne ska trycka ner deres jävla religion i halsen på os.
at dom är bögar, lesbiska o fan vet jag. skiter jag i men dom behöver inte springa runt. titta på mej. kan dom inte bara vara som vi andra. så tror jag inte heller dom hade varit så moppade om slutta springa runt som ett bunt fjanter. o den där jävla flaggan tål jag inte

Alla vill väl vara med i pride nuförtiden?
Ebba Busch var väl ute, Kristersson var väl med.
Till och med Johan Forsell och han son deltog ju i pridetåget i år.
Johan gick för moderaterna och sonen för NMR.

lägg ner skiten. det precis samma som när jehovas vittne ska trycka ner deres jävla religion i halsen på os.
at dom är bögar, lesbiska o fan vet jag. skiter jag i men dom behöver inte springa runt. titta på mej. kan dom inte bara vara som vi andra. så tror jag inte heller dom hade varit så moppade om slutta springa runt som ett bunt fjanter. o den där jävla flaggan tål jag inte
Och va fan är det för fel på flaggan då! Djurgårdens färger ju.. 💪 Hade du inte de coola bygg hängslena som kom på 90-talet till Bygg brallorna?, jag hade samt kollegan vi är ju inbitna Djurgårdare coolt tänkte vi ihop med timmer skjortan! Tills Brorsans donna från Orlando kom på ett besök till ett av våra byggen...hm viskar till brorsan är dom ett Gaypar ? Va nä..brorsan asgarvar...med tanke på hängslena, de åkte av jävligt fort dagen efter! Haha 😎

1786118592844.jpeg

Nyheter
Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...