Är det nu det äntligen börjar ta fart? M har redan gett upp, FP är inte ett parti, KD svajar och vill fjäska för arga Magdalena. Vad kvarstår då? SD tar bladet från munnen så klart.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
C och MP ?Jag funderar på att inte rösta i år. Det finns ingen som håller värdig ton i valrörelsen.
Finns C utanför sitt bankkonto?C och MP ?
Var det den då de började attackera journalisten och ifrågasatte om de fick undra om "klimatet"?Finns C utanför sitt bankkonto?
Jag hörde Kvartals samtal med Peter Eriksson och Helldén och när Eriksson förefaller intelligent är jag tveksam till den andre mannen.
Ja. https://kvartal.se/fredagsintervjun/poddar/daniel-hellden-1/cG9zdDoxMDQ3NDAVar det den då de började attackera journalisten och ifrågasatte om de fick undra om "klimatet"?
När man är tveksam och det inte går att hitta det bästa partiet att rösta på så får man välja det minst dåliga!VAD ska jag rösta på.

- Jeez..vilket hysteriskt fruntimmerDom här känns mer seriösa än jönssarna vi har.
|
|
Pressmeddelande 2026-08-05F... |
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|