France x Sweden

Last edited:
Frankrike x England slutade 4 - 6. Så England blev 3:a i VM och Frankrike 4:a. För amatörer som jag som uppskattar mål (mer än "spelet") så var det därför en sevärd match med 10 mål. Finns på svtplay där man kan genom att hoppa kan slippa kommentarer från SVT's programledare och experter och spara ca 2 timmar egentid till viktigare ! :)

Last edited:
Hade den stora turen att matchen gick vid annan tid än matchen Frankrike x England om 3:e pris så jag missade bara hur Spanien - Argentina spelar 0 - 0 i 90 minuter + 2 minuter när jag gick in under tilläggstiden för att kolla finalen i tron finalen började ca 23:00.
Det kan kallas flax för se två lag spela 0 - 0 i 90 minuter roar inte mig som inte begriper mig på "spelet". Så det blev bara drygt 40 minuter förlängning lagt på finalen med 1 mål, det Spanska, GRATTIS Spanien.

Last edited:
Hade den stora turen att matchen gick vid annan tid än matchen om Frankrike x England om 3:e pris så jag missade bara hur Spanien - Argentina spelar 0 - 0 i 90 minuter + 2 minuter när jag gick in under tilläggstiden för att kolla finalen i tron finalen började ca 23:00.
Det kan kallas flax för se två lag spela 0 - 0 i 90 minuter roar inte mig som inte begriper mig på "spelet". Så det blev bara drygt 40 minuter förlängning lagt på finalen med 1 mål, det Spanska, GRATTIS Spanien.
Man blir nästan mållös när man ska berätta om fjollboll! :hihi

Man blir nästan mållös när man ska berätta om fjollboll! :hihi
Men det är faktiskt rätt tuffa grabbar. Halva gänget springer åt ena hållet, halva gänget springer åt andra hållet. Och det är OK och bromsa motståndaren genom att dra i tröjan.
Minns vilket liv det blev för några år sedan när någon i Moto3/Moto2 klämde på handbromsen på en annan förares hoj.
Och tänk er RoadRacing där hälften av Teamen kör banan i Vänstervarv och andra hälften av Teamen kör banan i Högervarv ! För få lite Fjollbollkänsla ! Och varje deltagande förare bestämmer själv om det är mitten- , vänster- eller högertrafik som gäller vid nästa möte.

Last edited:
Men det är faktiskt rätt tuffa grabbar. Halva gänget springer åt ena hållet, halva gänget springer åt andra hållet. Och det är OK och bromsa motståndaren genom att dra i tröjan.
Minns vilket liv det blev för några år sedan när någon i Moto3/Moto2 klämde på handbromsen på en annan förares hoj.
Och tänk er RoadRacing där hälften av Teamen kör banan i Vänstervarv och andra hälften av Teamen kör banan i Högervarv ! För få lite Fjollbollkänsla ! Och varje deltagande förare bestämmer själv om det är mitten- , vänster- eller högertrafik som gäller vid nästa möte.
När Steffe skrev "mållös" tror jag snarare att det var en ordvits som anspelar på slutresultatet snarare än att det skulle vara tuffa spelare.

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back