Honda XR650R

Sitter nån på en cr500 usd eller annan crossusd passande grisen så är jag intresserad av att köpa eller byta mot andra delar till grisen - har en extra krona så ett par lösa ben funkar prima
Även 17” dallara eller talon/excel kan vara av intresse

Söker fortfarande 17” dallara eller excel/talon om nån sitter på ett par dammiga som inte används -lägger nog en beställning från dyskland annars i vinter
Även usd kan vara intressant från en cr500 crf 450

Gör ett sista försök på begagnade motardfälgar om nån sitter på några som samlar damm och vill rensa förrådet-annars tar jag hem ett par från Tyskland i vårvinter
Kör ni 150 eller 160 bredd bak och hur bred fälg 4.25 eller 4.5 ?

Gör ett sista försök på begagnade motardfälgar om nån sitter på några som samlar damm och vill rensa förrådet-annars tar jag hem ett par från Tyskland i vårvinter
Kör ni 150 eller 160 bredd bak och hur bred fälg 4.25 eller 4.5 ?
Ifall jag inte är för långsam så har faktiskt ett par. Härligt retro guldiga Excel fälgar med talon hubbar. Kan kolla ikväll/imorgon vilken dimension dem har.

Inte den aktivaste tråden här men nån som har 17” som vet vilken bredd fälgen har och hur brett däck det är ?
finns 4,25 eller 4,5 att välja på bak och det lutar åt en beställning i vinter

Hej! Är det någon som känner till något om denna XR650R. Enligt beisktningshistoriken har dne gått 1200 mil sedan 2006 - inte så troligt, men det behöver väl inte vara så avskräckande. Ser väldigt kosmetiskt fin ut, men kan också vara en sminkad gris :) Jag bor i Malmö så försöker göra research innan jag tar mig till Sthlm.

Tack på förhand! Annonslänk nedan:

Hej! Är det någon som känner till något om denna XR650R. Enligt beisktningshistoriken har dne gått 1200 mil sedan 2006 - inte så troligt, men det behöver väl inte vara så avskräckande. Ser väldigt kosmetiskt fin ut, men kan också vara en sminkad gris :) Jag bor i Malmö så försöker göra research innan jag tar mig till Sthlm.

Tack på förhand! Annonslänk nedan:

Vissa kör inte så mycket så alltid svårt att lita på milen. Kompisen har en fireblade som stått i garaget säkert snart 10år och bara varit uppstartad några gånger.

Ja, det kan vara svårt. Det kan finnas extremfall där 40 mil på 10 är korrekt...

Vissa kör inte så mycket så alltid svårt att lita på milen. Kompisen har en fireblade som stått i garaget säkert snart 10år och bara varit uppstartad några gånger.
Ja, det kan vara svårt. Det kan finnas extremfall där 40 mil på 10 är korrekt...

Nyheter
Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Back