Ska du köpa en Corvette?

Allan Holmlund på Dreamfactory är dansk, han brukar ha lite danska texter i sina annonser. Och han är nog inte billigast heller, men han har jäkligt snygga bilar med bra puts i sin butik...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ska du köpa en Corvette?

Nej helst inte.Ska du köpa en Corvette?
Allan Holmlund på Dreamfactory är dansk, han brukar ha lite danska texter i sina annonser. Och han är nog inte billigast heller, men han har jäkligt snygga bilar med bra puts i sin butik...![]()
Kan ju vara samma, men han brukar bara ha jänkare. Han kan ju ha haft otur och fått in nån tråkig merca som inbyte...Nej helst inte.Tror det var en Mercedes E-klasse 350. Men sett det på ett gäng annonser. Kanske är från samma gubbe då
Kanske var han. Ska tänka på det om jag stöter på det igen.Kan ju vara samma, men han brukar bara ha jänkare. Han kan ju ha haft otur och fått in nån tråkig merca som inbyte...
Han håller till i Löddeköpinge för den delen...

Wow! Tänkte 900cc hips tills jag såg ratten :-(View attachment 523454
![]()
Säljes: Yamaha 900 kbm - 2000 | BLOCKET
Påbörjat bygge av trehjuling. Ska SFRO-besiktigas. Bygget avstannat p g a hälsoskäl.www.blocket.se
Cool! Älskar vilda byggen.View attachment 523454
![]()
Påbörjat bygge av trehjuling. Ska SFRO-besiktigas. Bygget avstannat p g a hälsoskäl.www.blocket.se
Man kan undra hur byggaren tänkt.?View attachment 523454
![]()
Wow! Tänkte 900cc hips tills jag såg ratten :-(
Jag är dock imponerad om han lyckas få in de där 900 kubikmetrarna på den här transporten.Det är ungefär ett sånt bygge man kan hitta i tredje världen där dom tagit vad dom hittat på skroten för att bygga om en MC till godstransport.
Den här suger ju ganska hårt...
"Bilen har stått i ett samlargarage i 17år och startats med jämna mellanrum vilket visade sig vara en dålig idé då den nu saknar oljetryck och det finns spån på oljepluggen. Tråkigt på en bil som bara gått drygt 1000mil."
![]()
Begagnad bil till salu: Dodge RAM - 2005 - Svart - 517 Hk - Pickup | BLOCKET
Bilen har stått i ett samlargarage i 17år och startats med jämna mellanrum vilket visade sig vara en dålig idé då den nu saknar oljetryck och det finns spån ...www.blocket.se
Den här suger ju ganska hårt...
"Bilen har stått i ett samlargarage i 17år och startats med jämna mellanrum vilket visade sig vara en dålig idé då den nu saknar oljetryck och det finns spån på oljepluggen. Tråkigt på en bil som bara gått drygt 1000mil."
![]()
Begagnad bil till salu: Dodge RAM - 2005 - Svart - 517 Hk - Pickup | BLOCKET
Bilen har stått i ett samlargarage i 17år och startats med jämna mellanrum vilket visade sig vara en dålig idé då den nu saknar oljetryck och det finns spån ...www.blocket.se
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Bike är på plats på sommarv... |
|
|
Nortons comeback
Norton gör en triumferande ... |
|
Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl
Teknik – nya mc-motor... |
|
|
|
Enfield presenterar sin stora twin