Hur många mil körde du i dag?

Gårdagens vackra men kyliga väder bjöd på ca 30mil med tre starka kamrater i sällskap. Siktade mot Gysinge och åt lunch i ett av de fina vindskydden.
Glömde bort att aluminiumburk, andra hårda saker + vibrationer är en dålig kombination... Blev till att torka ur topp boxen, glad att jag dricker sockerfria produkter :)

Blev ingen körning i Skåneland. Tramsvalpen står inklämd i bondens garage som är belamrat med traktorer, maskiner och allmänt skit. Trodde nog inte jag skulle ut med hojen förens nästa år. Nåja, batteriet var urladdat ändå, så det står på underhållsladdning.
Imorgon skall jag åka Pågatåg till Köpenhamn iaf!

En liten runda i vackert väder idag :cool: 🌞
Ca 18 mil blev det, bra sista runda för säsongen och årstiden.
Mötte nå’n hoj här och där, inte många men dock.
Lite skånskt landskap i sin prakt med det fina vädret.
Hjularöd slott, samt lite fin utsikt utanför Harlösa.

Bifogat

• IMG_3960.jpeg
    IMG_3960.jpeg
    4.8 MB · Visningar: 18
  • IMG_3961.jpeg
    IMG_3961.jpeg
    4.8 MB · Visningar: 18
  • IMG_3963.jpeg
    IMG_3963.jpeg
    5.7 MB · Visningar: 17
  • IMG_3964.jpeg
    IMG_3964.jpeg
    3.5 MB · Visningar: 18
Blev ett par mil utanför asfalten för att prova nya hojen jag köpte igår , en Honda CB500x -23 , blir bra komplement till BMWn känns det som.
Hade lagt ett skambud på den tidigare i veckan och han var sugen på att sälja innan vintern, så helt plötsligt stod jag med en hoj till 🤷🏻‍♂️IMG_6274.jpeg

Bifogat

• IMG_6271.jpeg
    IMG_6271.jpeg
    6.2 MB · Visningar: 12
105 km med Knäreds MC på grusvägar, nån enstaka stig och lite asfalt. Fick tyvärr sticka lite tidigare då frun kört bil på egen hand och skulle lämna bilen på plåtverkstaden. Glömde kolla om dom rätar ut postlådor med... Fan.InShot_20251019_130410323.jpg

105 km med Knäreds MC på grusvägar, nån enstaka stig och lite asfalt. Fick tyvärr sticka lite tidigare då frun kört bil på egen hand och skulle lämna bilen på plåtverkstaden. Glömde kolla om dom rätar ut postlådor med... Fan.View attachment 522281
Jag som inte behövde vända hem tidigare, utan hängde med på hela rundan fick ihop 160 km runda plus 20km till startplats och 20km hem.

Hade lagt ett skambud på den tidigare i veckan och han var sugen på att sälja innan vintern, så helt plötsligt stod jag med en hoj till 🤷🏻‍♂️

Det är ett bra sätt att köpa leksaker (saker som man egentligen inte behöver, men som man skulle vilja ha.)

En bekant har nog prickar av hela listan med powerboat, snöskoter, amerikanare, flera motorcyklar osv.
Han lägger riktigt skamligt låga bud och räknar kallt med att inte få köpa, men plötsligt händer det, han köper, piffar till ytligt, leker ett tag och säljer nästan alltid för det han har lagt ut eller mer när han har tröttnat.

Nackdelen är att ibland har han ingenting och ibland har han för många leksaker samtidigt

105 km med Knäreds MC på grusvägar, nån enstaka stig och lite asfalt. Fick tyvärr sticka lite tidigare då frun kört bil på egen hand och skulle lämna bilen på plåtverkstaden. Glömde kolla om dom rätar ut postlådor med... Fan.View attachment 522281
Vad behöver man göra för att bli inbjuden på en kommande tur framöver…?
:7peta

Nyheter
Missa inte Katalogen 2026!

Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Ny Brutale från MV Agusta

Italienska motorcykeltillve...

Indian Motorcycles bryter sig loss

Screenshot Polaris Inc h...

YAMAHA TRACER 7 OCH TRACER 7 GT Y-AMT

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Stark Varg SM – Världens starkaste supermoto!

Det har tisslats och tassla...

KTM är tillbaka!

Dags för ”Tracking” med fot...

Stark Varg SM – Världens starkaste supermoto!

Det har tisslats och tassla...

ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

Back